رئیس اورژانس کهگیلویه و بویراحمد گفت:بر اثر برخورد اتوبوس حامل دانش آموزان با خوردوی باری در جاده یاسوج به دهدشت ۱۴ دانش آموز مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

 جهانبخش وحدت نژاد از امداد رسانی زمینی و هوایی به مصدومان حادثه تصادف در جاده دهدشت_پاتاوه خبر داد.
 
رئیس اورژانس افزود: حادثه برخورد مینی بوس با نیسان حوالی زنگوا ساعت ۱۵ و ۴۳ دقیقه امروز به مرکز پیام یاسوج اعلام شد.
 
وی بیان کرد: باتوجه به تعداد مصدومان، بلافاصله پایگاه‌های، دمچنار، مارگون، پاتاوه جاده‌ای و شهری و بالگرد اورژانس هوایی و هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.
 
وحدت نژاد با اشاره به اینکه همه مصدومان حادثه پس از اقدامات لازم درمانی به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند ادامه داد: حال یکی از مصدومان وخیم و حال عمومی همه دانش آموزان مطلوب گزارش شد.
 
مدیر بیمارستان شهید جلیل یاسوج گفت: 10 نفر از مصدومان دانش آموز، 2 نفر کمک راننده و کادر آموزشی و دو نفر دیگر راننده و سرنشین خوروی نیسان است.
 
محمد امین نیکویی نژاد با اشاره به اینکه همه دانش آموزان و دیگر مصدومان هم اکنون در حال مداوا و درمان هستند افزود: حال راننده خوروی نیسان ناپایدار است و وضعیت سرنشین این خودرو نیز مطلوب نیست.

وی ادامه داد: از ابتدای اعزام مصدومان به این بیمارستان، کادر درمان با تمام توان و تجهیزات در حال مداوای بیماران هستند، همچنین مدیرکل آموزش و پرورش به همراه جمعی از معاونان این اداره روند درمان بیماران را پیگیری می کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.