مصرف ۳۴میلیون لیتر آب در شیروان

سرپرست اداره آب و فاضلاب شیروان گفت: مصرف آب در شهرستان شیروان در شبانه روز ۳۴میلیون لیتراست.

حسین جوان گفت: در حال حاضر ۴۰۰ لیتر در ثانیه آب در شهرستان برای شرب مصرف می‌شود که در طول شبانه روز بیش از ۳۴ میلیون لیتر آب مصرفی می‌شود.

او گفت: در راستای رقع بحران آب شیروان، ۸ حلقه چاه در جنوب شهر با صرف اعتباری افزون بر ۱۳۰ میلیارد تومان وارد مدار خواهد شد تا با دبی ۲۰۰ لیتر در ثانیه جایگزین آب سد شود.

سرپرست اداره آب و فاضلاب شیروان با اشاره به مشکل تامین آب شرب خانلق و مسکن مهر افزود: همه شهر شیروان و منطقه مسکن مهر و خانلق از منبع تپه خانلق تغذیه می‌شوند و با توجه به اینکه خانلق و مسکن مهر از لحاظ ارتفاعی بالاتر از منبع ذخیره آب است این مناطق را با مشکل مواجه می‌کند که در راستای رفع این مشکل ۲ چاه عمیق در شمال شهر در حال حفر می‌باشد.

جوان گفت: ۱۶۰کیلومترشبکه فاضلاب باید در شهر شیروان اجرا شود که ۶۰ کیلومتر آن تکمیل و اجرا شده و ۱۵ کیلومتر در حال اجرا است و مهمترین مشکل ما عدم نصب انشعابات منازل است.

او افزود: هم اکنون افزون بر ۲۴۰۰ مشترک به طرح اگو متصل شده اند و در راستای ترغیب بیشتر مردم، برخی از شهروندان که مشکل مالی در تامین این هزینه دارند جهت دریافت تسهیلات به بانک معرفی می‌شوند.

برچسب ها: مصرف آب ، آب و فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.