تامین زمین برای ۸۹۵ متقاضی نهضت ملی مسکن در شهرستان فارسان

مدیر راه و شهرسازی فارسان گفت: تا کنون هشت هکتار زمین برای ساخت مسکن ۸۹۵ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان تامین و تحویل بنیاد مسکن شده است.

سید حسن رضوی گفت: تا کنون هشت هکتار زمین برای ساخت مسکن ۸۹۵ متقاضی تامین و تحویل بنیاد مسکن شده است.

مدیر راه و شهرسازی فارسان ادامه داد: تا کنون ۱.۴ هکتار زمین برای ساخت ۲۳۱ واحد، ۱.۲ هکتار برای ساخت ۲۰۷ واحد، ۲.۰۱۶ مترمربع برای ساخت ۴۸ مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در شهر فارسان و ۹.۷۱۲ مترمربع برای ساخت ۱۲۰ واحد در شهر جونقان تحویل بنیاد مسکن شده است.


بیشتر بخوانید


وی افزود: بنیاد مسکن معتقد است زمین ۱.۴ هکتاری مناسب ساخت و ساز نیست که در حال حاضر منتظر پاسخ آزمایش‌های مکانیک خاک هستیم که آیا امکان ساخت وجود دارد یا خیر.

رضوی با اشاره به اینکه در شهرستان فارسان درخواست یک‌هزار و ۷۹۲ متقاضی تایید نهایی شده است، اضافه کرد: برای مابقی متقاضیان با توجه به اینکه زمین ملی مناسب نداشتیم با توافق با مالکین خصوصی در شهر فارسان ۱۴.۵ هکتار زمین تامین شده است و در مرحله اخذ سند قرار دارد.

وی عنوان کرد: همچنین زمینی به متراژ ۲۰ هکتار پیش‌بینی شده است که باید اصلاح قرارداد شود و تغییر کاربری پیدا کند و الحاق محدوده شود، نامه‌نگاری‌ها در این خصوص انجام شده و به زودی به نتیجه می‌رسد.

مدیر راه و شهرسازی فارسان گفت: با به نتیجه رسیدن این ۲ قطعه زمین مشکل تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهر فارسان حل می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه کمیته امداد اعلام کرده است برای ساخت مسکن مددجویان کارگزار معرفی می‌کند، اما تا کنون این اقدام انجام نشده و به همین دلیل بنیاد مسکن ساخت واحد‌ها را آغاز نکرده است.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۱:۳۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
تمام زمین خط شمالی خیابان اصلی شهر میتواند مکان خوبی برای ساخت و سازهای ویلایی نهضت ملی ساخت و ساز شوند
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۰:۱۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
از فلکه دادگستری تا دانشگاه و یا بین فیل آباد و باباحیدر زمینهای کوهپایه ایی بالای خیابان و جاده مکانهای خوبی برای مسکن‌های نهضت ملی در شهرستان فارسان می‌باشند
آخرین اخبار