امام جمعه یزد گفت: انتقال خون یک نوع ایثار و فداکاری است، زیرا اهداکننده خون بخشی از نعمتی که خداوند دراختیار او قرار داده را برای کمک به بیماران اهدا می‌کند.

 آیت‌الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد در جمع کارکنان انتقال خون استان یزد به مناسبت هفته انتقال خون، با اشاره به اینکه خون شریان حیاتی انسان است، اظهار کرد: سلامتی انسان‌ها و حیات انسان به خون وابسته و برای انسان بسیار ارزشمند است.

او افزود: تلاش برای کسب و اجرای علم مشتقات به دست‌آمده از خون و استفاده از آن‌ها برای سلامتی مردم، یک اقدام بزرگ و مهم است و باید به فرآورده‌های خونی و مشتقات آن نیز توجه ویژه شود.

امام جمعه یزد با بیان اینکه فرآورده‌های خونی معجزه‌ای از جانب خداوند است، ادامه داد: خون و مشتقات آن، معجزه‌ای از سوی خداوند است که باید قدر این معجزه و این حکمت الهی را بدانیم.

او افزود: قدرت خداوند را در سیستم انتقال خون بدن انسان می‌توان مشاهده کرد و همین سیستم به راحتی می‌تواند انسان را به خداشناسی برساند.

آیت الله ناصری با تاکید بر اهمیت مسئله خون و انتقال خون در استان یزد ادامه داد: انتقال خون یک نوع ایثار و فداکاری است، زیرا کسی که خون خود را به نیازمندان اهدا می‌کند به نوعی از وجود خود و نعمت داده شده از سوی خداوند می‌گذرد و به زندگی شخص دیگری کمک می‌کند.

او افزود: اهدای خون ذخیره ثواب برای آخرت است و این کار با ارزش از جانب خداوند بدون پاسخ نمی‌ماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.