فرمانده انتظامی رامسر از رازگشایی یک قتل و دستگیری قاتل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید جلیل نبوی فرمانده انتظامی رامسر گفت: در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام فوت فردی از شهروندان در منزل شخصی اش بلافاصله عوامل پلیس به محل اعزام و پس از بررسی و صحت موضوع تیمی مجرب از پلیس آگاهی شهرستان رامسر جهت تحقیقات تکمیلی و جنایی به صحنه اعزام شدند.

او افزود: با جمع بندی اطلاعات بدست آمده احتمال وقوع جنایت بسیار محتمل رسید که طی هماهنگی‌های قضایی با دادستان و بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی رامسر تحقیقات با جدیت و استفاده از تکنیک‌های پلیسی ادامه یافت.

سرهنگ نبوی گفت: نهایتا در خلال تحقیقات احدی از فرزندان مقتول به قتل پدر اقرار کرد و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان داشت با تکمیل تحقیقات و اقرار متهم پرونده به مرجع قضایی ارسال و متهمین تحویل زندان شدند.

او افزود: از شهروندان تقاضا داریم در صورت اختلافات خانوادگی با استفاده از ریش سفیدان و معتمدین در راستای حل اختلاف گام بردارند و استفاده از مشاورین و روان شناسان در پیشگیری از چنین جنایاتی موثر خواهدبود لذا از اقدامات احساسی و انتقام جویانه جدا پرهیز کنند.

برچسب ها: قتل عمد ، قاتل فراری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
یادقدیمابخیر بچه پیش پدریامادر پاشو دراز نمی کرد پدری می گفت جلو بچه م زانوزدم وزارزار گریه کردم به خاطر حرکات ناشایستش می گفت همونجوری که سرش توگوشی بود حتی نگام نکرد وگفت : همینی که هست دوست نداری جل وپلاس تو جمع کن برو کارتن خوابی متاسفیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
با این دادگستری که ما داریم ملت همدیگه رو نمیخورن خیلیه