جنگ مرگ و زندگی در روتردام در اولین بازی ایران مقابل آلمان

اولین بازی سرنوشت‌ساز در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال، دیداری که محکوم به پیروزی هستیم تا به آینده امیدوار بمانیم، ساعت ۱۴:۳۰ در روتردام انجام می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران یک هفته تلخ و ناامیدکننده را در ناگویای ژاپن پشت سر گذاشت. جایی که شاگردان بهروز عطایی مقابل ژاپن، لهستان و اسلوونی کار را واگذار کردند و فقط چین را شکست دادند.

هفته اول مسابقات با تمام اتفاقات و البته تلخی‌هایش به پایان رسید و هر چه که بود باید به فراموشی سپرده شود. حالا ایران در حالی پا به هفته دوم مسابقات می‌گذارد، که بازی‌های پیش رو برای ما حکم مرگ و زندگی دارد؛ یا همچنان به حضور در مرحله نهایی امیدوار می‌مانیم یا شاید هفته آخر در آمریکا برای تیم عطایی حکم تشریفاتی پیدا کند.

ایران در این هفته از لیگ ملت‌ها چهار حریف سرسخت و مدعی را پیش روی خود می‌بیند که احتمالا بازی امروز حداقل روی کاغذ ساده‌ترین مسابقه برای ایران محسوب می‌شود. جایی که امروز ساعت ۱۴:۳۰ در روتردام باید مقابل آلمان قرار بگیرید که آن‌ها هم مثل ما فقط یک برد از هفته اول کسب کرده‌اند.

این اولین دیدار از سری مسابقاتی است که می‌توان آن را برای ایران نبرد مرگ و زندگی دانست. در واقع ایران برای شروع خوب در هفته دوم و البته بازگشت به جدول محکوم پیروزی مقابل آلمان است، هر چند که اصلا نباید این بازی را ساده در نظر گرفت. 

لیست تیم، ولی والیبال برای هفته دوم لیگ ملت‌ها:
سید محمد موسوی (کاپیتان)، مهدی جلوه، محمد، ولی زاده، محمد طاهر وادی، جواد کریمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی حاجی‌پور، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، پوریا حسین خانزاده، شهروز همایونفرمنش، میثم صالحی

لیست تیم ملی والیبال آلمان:

پاسورها: جان زیمرمن، جوهانس تیله
دریافت کننده ها: دنیس کالیبردا، موریتز ریچرت، روبن شات، اریک روهرز، توبیاس برند
قطر پاسور ها: لینوس وبر، یان بومه
سرعتی‌زن ها: توبیاس کریک، آنتون برمه، فلوریان کراگِ، یاکوب گانتور
لیبرو: لئونارد گراون

وضعیت دو تیم در جدول پیش از آغاز هفته دوم؛ ایران یازدهم و آلمان چهاردهم

وضعیت دو تیم در جدول پیش از آغاز هفته دوم؛ ایران یازدهم و آلمان چهاردهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار