فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ۴ سارق حرفه‌ای که اقدام به سرقت ۲۰ میلیارد ریالی طلا و جواهرات شهروند ایرانشهری کرده بودند در عملیات مقتدرانه کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شدند.

 پایگاه خبری پلیس سردار   دوستعلی جلیلیان اظهارداشت: در پی سرقت  مقادیر قابل توجهی طلا و جواهرات از یک منزل مسکونی شهروندی در شهرستان ایرانشهر، از همان لحظات ابتدایی وقوع سرقت، تحقیقات میدانی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد..

  وی افزود:در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد سارقان حرفه‌ای اقدام به سرقت ۱ کیلو طلا و جواهرات به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کرده و به مکانی نامعلوم متواری شده اند.

  این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی توسط تیم رسیدگی کننده به پرونده، سرنخ‌هایی از عاملان این سرقت به دست آمد.

  سردار جلیلیان خاطر نشان کرد: در نهایت طراح و نفر اصلی این سرقت شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت نامحسوس سارق، در دو عملیات غافلگیرانه سردسته و سه همدست دیگرش در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر دستگیر شدند.

  فرمانده انتظامی استان گفت: با توجه به اعتراف سارقان به سرقت طلاجات و دستگیری مالخر اموال مسروقه توسط پلیس، تحقیقات تکمیلی همچنان ادامه دارد
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار