آغاز به کار ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری

ستاد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، رسما در استان کرمانشاه آغاز به کار کرد.

علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، امروز (۳۱ خرداد) در اولین جلسه این ستاد با اشاره به آغاز به کار رسمی ستاد انتخابات استان از امروز، گفت : ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از امروز کار خود را به صورت رسمی در استان آغاز خواهد کرد.

وی افزود: از مدت‌ها پیش مقدمات کار در این زمینه انجام گرفته، اما امروز با ابلاغ احکام اعضای ستاد انتخابات، این ستاد رسما در استان آغاز به می‌کند.

وی رعایت قانون و حفظ و حراست از آرای مردمی را اولویت کار ستاد انتخابات استان عنوان و تصریح کرد: در تلاش هستیم تا انتخاباتی امن، سالم، رقابتی و پرشور و با حضور حداکثری مردم استان برگزار کنیم.

شعبانی بر بی طرفانه بودن فعالیت‌های این ستاد تاکید کرد و افزود: در این انتخابات همچون دوره‌های گذشته، هیچ اعمال سلیقه سیاسی و جناحی در روند برگزاری انتخابات اعمال نخواهد شد و مانند دوره‌های گذشته، قانون محور کار ما خواهد بود.

وی تاکید کرد: رای مردم امانتی ارزشمند است که با تمام توان از آن حراست و مراقبت خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه از مردم برای حضور در این دوره انتخابات دعوت کرد و افزود: انتخابات فرصتی ارزشمند است که هرکس بتواند آزادانه نماینده خود را انتخاب کند و همه باید قدردان این نعمت باشیم.

وی افزود: علاوه بر این از تمام نخبگانی که می‌توانند نمایندگانی شایسته برای مردم استان باشند دعوت می‌کنیم تا در این دوره انتخابات مشارکت کرده و بتوانند با حضور خود فضای پرشور و رقابتی را در انتخابات رقم زده و در صورت انتخاب هم بتوانند نماینده‌ای شایسته برای مردم استان باشند.

شعبانی توصیه‌ای هم به تمام دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات داشت و از آن‌ها خواست که صیانت از تک تک آرای مردم را در گوشه گوشه استان یک تکلیف شرعی و قانونی دانسته و با تمام توان از آرای مردم حراست کنند.

در پایان این نشست احکام اعضای ستاد انتخابات استان کرمانشاه از سوی استاندار کرمانشاه به آن‌ها اهدا شد که بر اساس آن علی شعبانی معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه به عنوان "رییس ستاد انتخابات استان"، علی صفدری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری به عنوان "رییس کمیته پیشتیبانی و مالی" و مهدی شکیبامهر مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری به عنوان "رییس کمیته سیاسی و دبیر ستاد انتخابات" معرفی شدند.

 بر اساس این احکام، عبدالرحیم بنکدار مشاور و بازرس ویژه استاندار و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری به عنوان "رییس کمیته حقوقی و رییس هیات بازرسی انتخابات استان"، وحید حاجیان مشاور استاندار و مدیرکل اداره حراست استانداری به عنوان "رییس کمیته حراست و استعلامات" این ستاد معرفی شد.

عبدالله الماسی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری به عنوان "رییس کمیته اطلاع رسانی"، محمد پورهاشمی مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری به عنوان "رییس کمیته امنیتی" و محمد ایمانی مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری به عنوان "رییس کمیته فناوری اطلاعات" معرفی شدند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.