سید حامد موسوی معاون برنامهریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین گفت:طرح سنجش رضایت مردم از کارکنان دولت با رویکرد سنجش میزان رضایت شهروندان از نحوه ارائه خدمات کارکنان دستگاههای اجرایی کشور و با هدف دریافت نظرات شهروندان نسبت به عملکرد کارکنان دستگاههای اجرایی با همکاری سازمان مدیریت و برنامهریزی استان قزوین راهاندازی شده است.
وی اضافه کرد:در فاز نخست اجرای این طرح، معاونت برنامهریزی و توسعه سرمایه انسانی بهعنوان مجری میز خدمت شهرداری قزوین نسبت به تولید و نصب شناسه دوبعدی و شماره USSD در مناطق چهارگانه اقدام کرده است.
موسوی با بیان اینکه ثبت میزان رضایتمندی اربابان رجوع از طریق اسکن شناسه دوبعدی QR Code یا شمارهگیری USSD کارمندان امکان پذیر است، افزود:معاونت برنامهریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری برای هریک از کارمندانی که در ارتباط بیشتر با اربابرجوع هستند، شناسه دو بعدی نظرسنجی تولید کرده است.
این مسئول تصریح کرد: در گام نخست مناطق چهارگانه شهرداری قزوین بهعنوان پایلوت اجرای این طرح نسبت به نصب شناسهها در معرض دید شهروندان و اربابان رجوع اقدام کردهاند.
معاون برنامهریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین افزود: اجرای این طرح منجر به دریافت نظرات مردم در رابطه با میزان رضایتمندی از نحوه ارائه خدمات توسط کارمندان در قالب پرسش سؤال و تکمیل کاربرگ نظرسنجی خواهد شد.
وی تصریح کرد:در مراحل بعدی اجرای این طرح، تمامی کارکنان شاغل در معاونتها، سازمانها و ادارات تحتپوشش مجموعه مدیریت شهری قزوین مجهز به شناسه دوبعدی QR Code و شماره USSD خواهند شد.