وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی گفت: طی تفاهمنامه‌ای که بین معاونت تعاون و سازمان ملی زمین و مسکن انجام شده است طی چهار سال ۴۰۰ هزار واحد مسکن کارگری احداث می‌شود.

سید صولت مرتضوی روز پنجشنبه در بازدید از طرح‌های احداث مسکن کارگری شهرستان بروجن اظهار داشت: یکی از برنامه‌های توسعه‌ای دولت ساخت مسکن برای آحاد جامعه با استفاده از ظرفیت‌های است که طی سال‌های گذشته مغفول مانده بود.

وی ادامه داد: بخشی از وظایف مسکن سازی بر عهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و مقرر شده تا ۴۰۰ هزار واحد مسکن طی چهار سال احداث شود که بخشی از این تعهد در فرایند اجرایی قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با قدردانی از همکاری خیرین شهرستان بروجن در احداث مسکن برای کارگران، خاطرنشان کرد: به برکت کار خیرین صاحبان صنایع و کارخانجات همکاری واحد‌های مسکونی هم برای زوجین جوان و هم برای جوانان کارگر احداث کردند که اثرات تربیتی فراوانی هم دارد و الگو برای بخش‌های دیگر می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین از پروژه ۴۰ واحدی تعاونی مسکن کارگران شهرستان بروجن نیز بازدید کرد و دستور داد تا مشکل تامین تسهیلات این واحد با بانک عامل برطرف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار