فرماندار ویژه مهاباد گفت: اصلاح و بازسازی شبکه توزیع برق شهرستان با هدف تامین برق پایدار و جلوگیری از قطعی‌های جز ضروریات شهرستان است.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیریت شرکت توزیع برق آذربایجان غربی گفت: توسعه شهرستان در حوزه‌های مختلف به ویژه در بخش شهرک صنعتی نیاز به تامین افزایش پست‌های تامین برق دارد که در همین ارتباط زمین برای راه اندازی پست ۱۳۲ مکان یابی شده است.

وی اضافه کرد: پارسال بیش از ۱۰۰ کیلومتر اصلاح شبکه و سیم مسی خودنگهدار تبدیل و امسال نیز ۲۰۰ کیلومتر دیگر در دست اقدام است.

اسدی با بیان اینکه برق پایدار، جلوگیری از سرقت و خاموشی مکرر از مزایا‌های این طرح است، گفت: تلاش می‌کنیم تا اواسط سال آینده اصلاح شبکه توزیع برق شهرستان اصلاح شود.

وی ضمن قدردانی با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی با این شرکت اضافه کرد: افزایش تعداد فیدر‌های مناطق شهری، هوشمند سازی شبکه و بازسازی روشنایی معابر در سطح شهر و روستا از دیگر برنامه‌های در حال انجام شرکت توزیع برق در شهرستان است.

در ادامه مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی با حضور در میزخدمت پاسخگوی شهروندان در رابطه با مشکلات حوزه برق شهرستان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.