هلاکت ۲۷ نیروی ارتش رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۲۳

رادیو ارتش اسرائیل در گزارشی اذعان کرد که از ابتدای سال میلادی جاری تاکنون ۲۷ نیروی نظامی این رژیم در عملیات های مقاومت به هلاکت رسیده اند.

رادیو ارتش اشغالگر اسرائیل اعلام کرد: در نیمه اول سال جاری میلادی (۲۰۲۳) ۲۷ سرباز اسرائیلی کشته شده اند. این سربازان در عملیات تیراندازی، زیرگیری با خودرو و حمله با چاقو  توسط رزمندگان مقاومت فلسطین کشته شدند. 

به گزارش وبگاه خبری الرساله، رادیو ارتش اعلام کرد برجسته‌ترین این عملیات‌ها کشته شدن ۷ سرباز در یک حمله تیراندازی در شهرک «نیویه یعقوب» در نزدیکی قدس در ۲۷ ژانویه بود. در ۱۰ فوریه، سه سرباز در یک عملیات زیرگیری با خودرو در شهرک "راموت"، در شمال غربی قدس و یک سرباز ۱۳ فوریه در یک حمله با چاقو در ایست بازرسی نظامی  «شعفاط»، در شمال شرق قدس کشته شدند.

بر اساس گزارش رادیو ارتش اسرائیل، دو سرباز ارتش اشغالگر روز ۲۶ فوریه در یک تیراندازی در نزدیکی شهر حواره در چهارراه عینابوس در جنوب نابلس و همچنین یک سرباز ۲۷ فوریه در یک تیراندازی در منطقه دره رود اردن در فلسطین کشته شدند.

در این بیانیه آمده است که در عملیات تیراندازی که در خیابان "دیزنگوف" در مرکز تل آویو، در اراضی اشغالی فلسطین ۴۸، در ۹ مارس رخ داد، یک سرباز (اسرائیلی) کشته شد.در ۷ آوریل، سه سرباز ارتش اشغالگر در یک تیراندازی در نزدیکی تقاطع «الحمراء» ر دره رود اردن، در شرق کرانه باختری کشته شدند و یک سرباز دیگر، در همان روز در یک عملیات زیر گیری با خودرو نزدیک پارکی در تل آویو کشته شد.

۳۰ ماه می، یک سرباز اسرائیلی در یک تیراندازی در شمال کرانه باختری کشته شد. علاوه بر آن چهار نفر دیگر سه شنبه ۲۰ ژوئن در تیراندازی در نزدیکی شهرک «عیلی» جنوب نابلس کشته شدند. همچنین رادیو ارتش اسرائیل گزارش داد که سه سرباز این رژیم در یک تیراندازی در مرز مصر در تاریخ ۳ ژوئن کشته شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار