افزایش فضای سبز شهر یزد

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: بیش از ۸۰ هکتار به سرانه فضای سبز و تفرجگاه شهر یزد افزوده می‌شود.

حجت الاسلام سید محمدناصر حیدری سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: یکی از دغدغه‌های مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر یزد تامین سرانه تفرجگاه و فضای سبز شهری است. 

او افزود: با پیگیری و برگزاری جلسه با حضور استاندار یزد و مدیران مربوطه در صحن علنی شورا مقرر شد ۵۷ هکتار زمین جنب پردیس زندگی برای ایجاد بوستان بزرگ شهری در اختیار شهرداری قرار گیرد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: همچنین هشت هکتار از زمین‌هایی که در منطقه قاسم آباد در اختیار راه آهن است برای ایجاد بوستان شهری به شهرداری واگذار می‌شود.

حیدری تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد زمینی به وسعت ۱۰ هکتار در محله اسکان که در اختیار مدیریت بحران است، برای فضای سبز و بوستان در اختیار شهرداری قرار بگیرد.

او ادامه داد: تصمیم دیگر این بود که فضا‌های سبز ادارات بلوار دانشجو و کارخانه نوآوری درخشان در خیابان چمران برای ایجاد فضای سبز و پیاده راه حاشیه بلوار در اختیار شهرداری قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر گفت: با این تصمیم‌ها بیش از ۸۰ هکتار فضای سبز و بوستان به سرانه فضای سبز و تفرجگاه شهر اضافه خواهد شد تا مورد استفاده عموم شهروندان در نقاط مختلف شهر قرار بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.