برخی از مطالبه‌گران قدمی برای رفع مشکلات برنمی‌دارند

استاندار قم گفت: ما متأسفانه با برخی انسان‌های مطالبه گر در استان مواجه هستیم که خودشان حاضر نیستند یک قدم برای حل مشکلات بردارند.

محمد تقی شاهچراغی در جلسه طلاب و فضلای سمنان، سرخه، گرمسار و مهدیشهر که در مؤسسه هادیان کوثر قم برگزار شد، گفت: بنده در دولت سیزدهم به عنوان استاندار قم انتخاب شده و در طول این مدت، همت خود را گذاشته ایم که درگیر حاشیه‌ها نشده و فقط برای مردم کار و تلاش کنیم.

استاندار قم عنوان کرد: ما دو شهر استثنایی در کشور داریم که یکی از آنان قم است و این شهر دارای الزاماتی است که باید به آن اهمیت داد و برای تحقق آن الزامات، تلاش کرد.

نماینده دولت در استان قم بیان داشت: پیگیری مستمر و نظارت از برنامه‌هایی است که در استانداری پیگیر آن هستیم و تیمی ۶ نفره برای این مسئله ایجاد شده تا به این مهم بپردازند.

استاندار قم بیان کرد: همت ما بر حل مشکلات بر زمین مانده مردم است و تلاش می‌کنیم این مسائل را در کمترین زمان ممکن مرتفع نماییم.

شاهچراغی عنوان کرد: ما متأسفانه با برخی انسان‌های مطالبه گر در استان مواجه هستیم که خودشان حاضر نیستند یک قدم برای حل مشکلات بردارند.

استاندار قم عنوان کرد: فرودگاه و مونوریل قم دارای مشکلاتی بسیاری بوده که از گذشته وجود داشته است؛ اما بحمدالله به تصمیم خوبی رسیده ایم و ان شاءالله مشکل آن حل خواهد شد.

استاندار قم بیان کرد: یکی از مشکلات اساسی قم، مسئله برق است که با حضور وزیر نیرو و تلاش هفت ماهه متخصصان، نوسانات برق در قم حل شده است.

شاهچراغی به موضوع ساخت مسکن اشاره کرد و گفت: اعتقاد بنده بر ساخت منزل ویلایی در استان بوده است؛ اما برای ایجاد زیرساخت‌هایی همچون آب، برق و ... با مشکلات بسیاری مواجه بوده ایم و به همین دلیل، ساخت منازل آپارتمانی با خیابان‌های عریض را آغاز کرده ایم.

استاندار قم عنوان کرد: قم دچار عقب ماندگی‌هایی است که باید برای آن کار و تلاش کرد و به عنوان مثال، ۱۲۰ مدرسه برای آموزش و پرورش در سطح کم داریم و باید برای حل آن تلاش کنیم.

استاندار قم با بیان این مطلب که مدل کاری ما پشت میز نشینی نیست،بیان کرد: بنای ما بر این است که قدم به قدم مطابق با نظام‌مسائل استان قم به پیش رفته و برای حل آن تلاش کنیم.

نماینده دولت در استان قم عنوان کرد: امروز مراجعه مردمی به استانداری نسبت به قبل کاهش پیدا کرده که نشان دهنده حل بخشی از مشکلات مردم است.

شاهچراغی در پایان به برخی از سؤالات طلاب و فضلا پاسخ داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۳۹ ۰۲ تير ۱۴۰۲
پول و امکانات دست شمای نه مطالبه گر
آخرین اخبار