مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از ثبت نام ۲ هزار و ۵۲۵ نفر در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان خبر داد.

حجت الاسلام بخشی پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: امسال چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم به همت سازمان اوقاف و امور خیریه در سطح کشور برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه ثبت نام این دوره از مسابقات از ۱۶ اردیبهشت آغاز شده است، افزود: از ابتدای آغاز ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم تا پایان مهلت آن یعنی ۳۱ خرداد، در خراسان جنوبی ۲ هزار و ۵۲۵ نفر ثبت نام کرده اند.

حجت الاسلام بخشی پور عنوان کرد: از این تعداد هزار و ۵۱۶ نفر خانم و هزار و ۹ نفر آقا هستند که از خراسان جنوبی جهت حضور و شرکت در این مسابقات ثبت نام کرده اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: بیشترین شرکت کنندگان مربوط به شهرستان بیرجند با ۷۵۲ نفر است و از بشرویه ۸۹ نفر، زیرکوه ۱۳۵ نفر، خوسف ۱۲۳ نفر، سرایان ۱۴۴ نفر، سربیشه ۱۳۸ نفر، طبس ۳۴۱ نفر، فردوس ۱۸۰ نفر، قاین ۲۸۷ نفر، نهبندان ۳۱۸ نفر و خضری ۱۸ نفر در این مسابقات ثبت نام کرده اند.

اورگفت: مسابقات مرحله شهرستانی از ۱۸ تیر تا ۲۸ تیر در شهرستان‌های مختلف اجرا خواهد شد و مرحله استانی نیمه دوم مرداد برگزار شده و زمان برگزاری مرحله کشوری مشخص نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار