فعالیت ۲۰ هزار فرمانده سازمان بسیج دانش آموزی در مدارس کشور

۲۰ هزار فرمانده سازمان بسیج دانش آموزی کشور در کنار دانش آموزان در سال تحصیلی جدید به فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی در مدارس می‌پردازند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور در مجمع همفکری علوی وفاطمی در مرکز تحقیقات معلمان اصفهان در جمع دانش آموزان بسیجی گفت: این تعداد فرمانده با شرکت در اردو‌های یاوران ولایت در ایام تابستان به مدت سه روز دوره‌های معرفتی، تشکیلاتی و مهارتی را سپری می‌کنند و با آمادگی کامل سال تحصیلی جدید از مهرماه در مدارس به فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی می‌پردازند.


سردار مجتبی باستان افزود: همچنین دوره‌های توانمندسازی برای اعضا وعناصراین سازمان در تابستان برگزار می‌شود تا ۲۰ هزار دانش آموز بسیجی مهارت کسب کنند تا در مدارس برنامه‌های فرهنگی واجتماعی اجرا کنند.


او گفت: اجرای طرح همکلاسی مهربان ۴ از ۲۰ تیر تا پایان شهریور ازدیگر فعالیت‌های سازمان بسیج دانش آموزی در کشور است که در این طرح دانش آموزان بسیجی قرار است در تمام استان‌ها حدود ۵۰۰ هزار نوشت افزار و بسته‌های کمک آموزشی تهیه و بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع کنند.


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور افزود: ما اعتقاد داریم تمام دانش آموزان کشور بسیجی هستند و همه ۱۶ میلیون دانش آموزان ایران اسلامی بسیجی هستند.


سردار باستان، تعداد دانش آموزان شهید کشور ۳۶ هزار نفر اعلام کرد و گفت: الگوسازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان از مهمترین وظایف سازمان بسیج دانش آموزی است.


او بازدید از مناطق عملیاتی غرب وشمال غرب و یادمان شهدای این مناطق را از اردوی راهیان نور با اعزام ۲۰ هزار دانش آموز را از دیگر برنامه‌های تابستانه این سازمان درکشور بیان کرد و افزود: همچنین تابستان ۱۴۰۲ اردو‌های جهادی با شرکت حدود ۱۵۰ گروه جهادی شامل ۱۵۰۰ جهادگر از پنجم تیرماه برای کمک رسانی به مردم شهرستان خوی اعزام می‌شوند و در دیگر استان‌ها هم این برنامه اجرا می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.