کارشناس فوتبال گفت:نمی‌توانند بگویند حداکثر سقف بودجه آن قدر است شاید یک باشگاه بتواند بیشتر از این هزینه کند.

هومن افاضلی کارشناس فوتبال درباره قانون‌هایی که برای نقل و انتقالات گذاشتند،  اظهار کرد: به نظرم اصلا این قانون‌ها پخته نیست و باید بیشتر روی آن‌ها  فکر شود. این قوانین را  ۱۰ بار امتحانش کردیم، اما نتیجه نگرفتیم. دوباره همان‌ها را امتحان می‌کنیم و قاعدتا درست نیست. یک چیزی امتحان می‌کنیم و جواب خوبی نمی‌گیریم یعنی اینکه عملی نیست.

افاضلی درباره تعیین سقف بودجه برای باشگاه‌ها گفت:  اینکه اصرار کنید و در ابتدا  سقف  قرارداد برای بازیکنان بگذارید و بعد از آن بگویید همه باشگاه‌ها  سقف بودجه شان آن قدر است، درست نیست. شما نمی‌توانید برای تیم‌ها سقف بودجه بگذارید بلکه می‌توانید درصد بگذارید. مثلا می‌توانید  به باشگاه‌ها بگویید بودجه تان آن قدر هست، اما آن قدر درصدش باید خرج فلان شود. نمی‌توانند بگویند حداکثر سقف بودجه آن قدر است شاید یک باشگاه بتواند بیشتر از این هزینه کند. این قوانین اشتباه و من درآوردی است. قانون باید به صورتی باشد که قابل اجرا باشد وگرنه از همان اول زیر سوال می‌رود.

کارشناس فوتبال درباره ممنوعیت بستن قرارداد دلاری و یورویی گفت: اگر این طور باشد  باشگاه‌ها مجبورند با خارجی‌ها  ۲ قرارداد ببندند و یکی از این قرارداد‌ها را باشگاه‌ها به سازمان لیگ  و دیگری  را به فیفا ارائه کنند و این مخفی کاری می‌شود و از همان اول قانون بی اعتبار می‌شود.  فیفا اصلا قبول نمی‌کند و باید با ارز‌های بین المللی با خارجی‌ها قرارداد ببندند. باشگاه‌ها می‌توانند قرارداد‌ها را دلاری، یورویی و یا ارز‌های بین المللی ببندند، اما قطعا نمی‌توانند به ریال قرارداد ببندند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۳ ۰۳ تير ۱۴۰۲
یعنی ریال ارز بین المللی حساب نمیشه!!! مگر بازیکن داخلی ارز ریالی نمیگیره!!؟؟ پس چه ربطی داره!!! به یوان میزنیم..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۲ تير ۱۴۰۲
به نظر من کم پولی از طریق فوتبال به خارج تزریق نشد دیگه این بازیها بسه شرکتهای خصوصی فوتبال چه میکنند قرار نیست دولت هرچه ارز دولتی دارد در اختیار فوتبال بگذارد وآخرش هم ریال ارزشش را از دست داده شما که همش اروپایی فکر میکنبد ببینید که فرانسه حتی تیم فوتبالش اجاره ای است وجالبه قهرمانه اما ما که نیرو از خودمان داریم نه قهرمانیم واین همه میخوریم حتی به خود اجازه خواندن سرود کشورمان را هم نمیدهیم دراصل بعضی بازیکنهای ما فوتبال را راهی برای رسیدن به فرهنگ غرب میدانند
Iran (Islamic Republic of)
ایران دوست
۱۶:۰۹ ۰۲ تير ۱۴۰۲
نمونه آدمهای غربگرا از نوع فوتبالیش
همه چیز باید با دلار معامله بشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۰۲ تير ۱۴۰۲
بیت المال رو ازتون بگیرن و بگن با مال شخصی خودتون قرارداد ببندید، اونموقع میگم همه صف می کشید برا سقف بودجه یا نه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۰۲ تير ۱۴۰۲
الان انتظار داری تحریم ها رو دور بزنیم بعد دلار ها رو بیاریم دودستی بدیم دست بعضی از فوتبالیستهایی که عرضه فوتبال ندارند و تو زمینه سیاسی نظر میدن:))
آخرین اخبار