فوق تخصص پیوند کبد و کلیه در چهارمحال و بختیاری گفت: در چهارمین عمل پیوند کبد غرب کشور، مرد ۳۶ ساله در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد جانی دوباره گرفت.

به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی، رسول رحیمی گفت: در چهارمین عمل پیوند کبد غرب کشور، مرد ۳۶ ساله در بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد جانی دوباره گرفت.

فوق تخصص پیوند کبد و کلیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نارسایی کبد در مراحل پایانی فقط با انجام پیوند عضو قابل درمان است، ادامه داد: در این عمل ۱۲ ساعته، عضو کبد اهدایی به مرد ۳۶ ساله پیوند زده شد و هم اکنون دریافت کننده کبد با حال عمومی خوب در بخش پیوند بیمارستان تحت مراقبت است.


بیشتر بخوانید


وی افزود: پیوند کبد از عمل‌های پیچیده و سنگین با تلاش شبانه‌روزی تیم ۷۰ نفره و با هزینه‌ای کم و تقریباً رایگان برای بیماران نیازمند عضو انجام می‌شود که باعث جذب بیمار از استان‌های مجاور شده است.

رحیمی اضافه کرد: با وجود روش‌ها و تکنیک‌های پیشرفته و تجهیزات تخصصی و به‌روز در بیمارستان کاشانی شهرکرد، جراحی‌های پیوند کبد با موفقیت برای بیماران قابل انجام است.

وی عنوان کرد: بخش پیوند کبد بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد به عنوان تنها بخش پیوند در غرب کشور اواخر سال ۱۴۰۱ افتتاح شد و به امکانات و نیروی‌انسانی متخصص و فوق‌تخصص با توانمندی‌های خاص علمی مجهز شده و آماده خدمت به مردم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار