آزادی ۱۳۰۰ زندانی در خراسان رضوی با کمک خادمان رضوی و خیران

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از آزادی۱۳۰۰ زندانی در خراسان رضوی با کمک خادمان رضوی و خیران در یکسال گذشته خبر داد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی گفت: پارسال ۱۳۰۰ زندانی با کمک خادمان و خادمیاران رضوی، خیران و ائمه جمعه آزاد شدند.

غلامعلی صادقی با بیان اینکه خادمان حرم با کمک به سازش در پرونده ها، گره‌های کور بسیاری را باز کرده اند، افزود: در سال گذشته بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان برای آزاد سازی زندانیان غیر عمد، کمک نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد و همچنان برای آزادی زندانیانی که به جامعه خللی وارد نکرده اند دست یاری به سوی مردم و خادمان بلند می‌کنیم.

صادقی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: حفظ حجاب یک وظیفه و یک ضرورت اجتماعی است پس وظیفه داریم از حجاب و عفاف زنانمان دفاع کنیم.

وی ادامه داد: برخورد با افراد بدحجاب ابتدا کلامی است، اما اگر این تخلف گسترده‌تر شود، قضات خبره و جوان برخوردی قانونی خواهند کرد.

رئیس کل دادگستریِ استان با اشاره به آزادسازی هکتار اراضی تصرف شده در سال قبل، تصریح کرد: با افرادی که در اراضی و اموال عمومی دخل و تصرف داشته باشند بسیار جدی برخورد خواهیم کرد".

صادقی با اشاره به خشکسالی‌های دو دهه اخیر در استان هم گفت: منابع آب استان باید مورد حفاظت قرار بگیرد و قطعا با افرادی که در این شرایط به حفر چاه‌های غیر مجاز بپردازند نیز برخوردی جدی و قانونی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار