۲۲۹ مهاجر غیرقانونی افغانستانی از فرودگاه ایغدیر به افغانستان فرستاده شدند.

رسانه‌های ترکیه از بازگردان ۲۲۹ مهاجر غیرقانونی افغانستانی به کشورشان خبر می‌دهند.

به نقل از رسانه‌های ترکیه «این مهاجران غیرقانونی از طریق اتوبوس به فرودگاه ایغدیر منتقل و از آنجا توسط هواپیمایی متعلق به افغانستان به کشورشان فرستاده شدند.»

به گفته منبع، نیروهای امنیتی ترکیه در ولایت آغری در ادامه شناسایی و بازگرداندن مهاجران غیرقانونی، ۲۲۹ تبعه افغانستانی را به کشورشان انتقال دادند.

مقامات ترکیه همچنان اعلام کرده‌اند که «تلاش‌ها برای مبارزه با مهاجرت‌های بی رویه به این کشور ادامه دارد.»

پیش از این اداره کل مهاجرت ترکیه در گزارش خود اعلام نمود در سال گذشته حدود ۱۲۴ هزار و ۴۴۱ تن از مهاجران غیرقانونی را از این کشور اخراج نموده است.

برچسب ها: ترکیه ، افغانستان ، طالبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۴:۲۰ ۰۳ تير ۱۴۰۲
کل مهاجرین اتباع افغان در ترکیه صدوبیست هزار انوقت مسئول ایرانی می گوید مشهد پانصدهزار مدرک داده ایم وپانصد هزار هم غیر قانونی که در شرف مدرک دادن به انها هم هستیم.یعنی یک سوم استان با این زاد وولد چند سال بعد نصف استان .معلوم نیست مملکت دست چه کسانی افتاده .لا اقل برای این یک ملیون .بیست ملیون متر خاک با منافع وعواید ان هم بگیرید .وچه می شد که اینها را درهرات اسکان دهند . که به نفع هردوکشور است .وبالاخره با دوساعت فاصله در کشور خودشان باشند وباعث رونق ان شوند.وایران هم برود انجا می خواهد خدمت رسانی کند درحالی که همه چی دارند وزیر نظر سازمان ملل هم هستند.
آخرین اخبار