تکواندوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی تیم ملی در مرحله نخست پیکار‌های آزاد انتخابی تیم ملی نونهالان ۶ مدال کسب کردند.

مسابقات آزاد قهرمانی نونهالان کشور انتخابی تیم ملی در تهران برگزار شد و در وزن ۵۹- کیلوگرم، ۷۵ تکواندوکار باهم رقابت کردند که در پایان، مهیار فتحی تکواندوکار بهنمیری، تنها مدال طلای تیم مازندران را به گردن آویخت، در این وزن محمدباقر محمدخانی از قم نایب قهرمان شد و عنوان سوم مشترک به امیرعلی فلاحت پیشه از ایلام و محمدطا‌ها فیروزنده از تهران رسید.
مهیار فتحی در باشگاه سید بهنمیر زیر نظر استاد سیدعباس محمدی تمرین می‌کند.

سایر مدال‌های تیم مازندران را در این مسابقات، محمدمتین خاکپور در وزن منفی ۵۱ کیلوگرم (مدال نقره)، محمد عرفان قربانزاده در وزن منفی ۶۴ کیلوگرم (مدال برنز)، سپنتا علیزاده افروزی در وزن منفی ۴۵ کیلوگرم (مدال برنز)، آورین کاویانی در وزن منفی ۵۳ کیلوگرم (مدال نقره) و محمد مهدی چاهی در همین وزن، (مدال برنز) به دست آوردند.

مرحله نخست رقابت‌های آزاد انتخابی تیم ملی تکواندو نونهالان با شرکت ۷۸۰ تکواندوکار به میزبانی خانه تکواندو فدراسیون در تهران برگزار شد.

فدراسیون تکواندو اعلام کرد طبق برنامه ۱۲۶ تکواندوکار در گروه دختران دوشنبه پنجم تیرماه و ۱۶۵ تکواندوکار در گروه پسران سه شنبه ششم و چهارشنبه هفتم تیرماه در مرحله دوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی نوجوانان با یکدیگر پیکار می‌کنند و تکواندوکاران برتر این دوره از رقابت‌ها به اردوی آماده سازی جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا دعوت خواهند شد.

دوازدهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا طی روز‌های ۱۱ تا ۱۳ شهریورماه به میزبانی کشور لبنان در شهر بیروت برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.