۵ هکتار از اراضی حاشیه رودخانه بشار یاسوج رفع تصرف شد

فرماندار بویراحمد گفت: با همکاری دستگاه قضا، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های متولی پنج هکتار از اراضی حاشیه رودخانه بشار در روستای مزدک بخش مرکزی شهرستان بویراحمد رفع تصرف شد.

شهرام مهدوی‌مطلق فرماندار بویراحمد گفت: حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند یک مسئله حیاتی است بنابراین ما در حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست هیچ گونه مماشتی با کسی نداریم.

وی افزود: در همین راستا در منطقه مزدک (معروف به چم بلبلی یا گل و بلبل) عده‌ای اقدام به تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی کرده بودند که با همکاری دستگاه قضا، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های متولی پنج هکتار از اراضی حاشیه رودخانه بشار در روستای مزدک بخش مرکزی شهرستان بویراحمد رفع تصرف شد.

فرماندار بویراحمد تصریح کرد: ماه گذشته حدود ۲ هکتار از این منطقه به صورت تعمدی توسط سودجویان آتش گرفت که این آتش سوزی‌ها به منظور تصرف‌های غیر مجاز بود.

مهدوی مطلق عنوان کرد: اکنون به همت دستگاه‌های متولی خصوصاً امور آب شهرستان پنج هکتار از اراضی مذکور به طور کامل رفع تصرف شد تا الگویی باشد برای کسانی که به قصد تصاحب منابع ملی اقدام به آتش سوزی می‌کنند.

وی تاکید کرد: اجازه نخواهم داد، زمین‌هایی که با هدف تغییر کاربری و تعمدی مورد طعمه آتش قرار می‌گیرند، تغییر کاربری داده شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.