معاون فرهنگی و آموزش کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: ششمین دوره مسابقات قرآن کریم با عنوان باران وحی ویژه مددجویان کمیته امداد در سطح استان برگزار می‌شود.

سیدمحمدعلی حسینی معاون فرهنگی و آموزش کمیته امداد استان گفت:  این مسابقات به شیوه غیرحضوری و از طریق سامانه سها، منوی سامانه هم‌گروه، همراه با جوایز ارزنده و در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌گردد.

معاون فرهنگی و آموزش کمیته امداد استان افزود: این جشنواره در سه گروه آوایی، مفاهیم و هنری و در سه گروه سنی "زیر ۱۲ سال"، "۱۲ تا ۱۶ سال" و "بالای ۱۶ سال" اعم از دختر و پسر برگزار می‌شود.

وی گفت: رشته‌های این دوره از مسابقات شامل تحقیق، ترتیل، حفظ عمومی، حفظ تخصصی، صحیح خوانی، فهم قرآن، صحت قرائت نماز، دعاخوانی، اذان (ویژه برادران)، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، قصه گویی، نقاشی، خوشنویسی و مداحی می‌شود که همه رشته‌ها به صورت غیرحضوری خواهد بود.

حسینی بیان کرد: مددجویان علاقه‌مند به شرکت در این مسابقات می‌توانند با مراجعه به سامانه سها به نشانی soha.emdad.ir در قسمت "ورود به سامانه هم‌گروه"، گزینه "جشنواره باران وحی" را انتخاب کنند و پس از انتخاب رشته موردنظر، فایل مربوطه را بارگذاری نمایند.

برچسب ها: جشنواره قرآن ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار