پیش اجلاسیه کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام استان ۴ تیر در اردبیل برگزار می‌شود

فرماندار اردبیل گفت: پیش اجلاسیه بزرگداشت هزارو ۶۸۲ شهید والامقام شهرستان اردبیل ۴ تیر ماه برگزار می‌شود.

سید محمد اعتماد اعجازی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام افزود:در راستای برنامه‌های کنگره ۳۴۰۰ شهید استان، پیش اجلاسیه بزرگداشت هزارو ۶۸۲ شهید والامقام شهرستان اردبیل روز یکشنبه ۴ تیر ماه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار می‌شود.

او افزود: این پیش اجلاسیه شهرستان اردبیل با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود و سخنرانان و مهمانان کشوری هم در این مراسم حضور خواهند داشت.

فرماندار اردبیل بیان کرد: در این مراسم برنامه‌های مختلف فرهنگی اجرا می‌شود و نمایشگاهی با محوریت شهدای والامقام دایر و از خانواده‌های شهدای والامقام هم تجلیل و قدردانی می‌شود.

فرماندار اردبیل افزود: با محوریت کنگره ۳۴۰۰شهید والامقام اردبیل برنامه‌های مختلف در شهرستان اردبیل از جمله تجلیل و دیدار از خانواده‌های شهدا، برگزاری نمایشگاه، مسابقات ورزشی و برنامه‌های فرهنگی اجرا شده است و در این راستا پروژه‌های محرومیت زدایی در شهرستان اجرا شده و در حال اجراست. او از نصب المان‌ها و یادمان شهدای والامقام با محوریت کنگره ۳۴۰۰شهید والامقام در میادین و مناطق مختلف شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: این کنگره دستاورد‌ها و برکات مهمی برای شهرستان خواهد داشت. اعتماد اعجازی افزود: با محوریت کنگره ۴۱۲ یادواره شهدا در مناطق مختلف شهرستان برگزار شده و از ۶۵۰ خانواده شهید والامقام شهرستان هم تجلیل شده است. او تصریح کرد: امنیت و اقتدار کشورمان در سایه خون شهدای والامقام رقم خورده است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی به ویژه نوجوانان و جوانان رسالتی خطیر است که دستگاه‌های فرهنگی باید در این راستا اهتمام ویژه داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.