ثبت‌نام دوره‌های مهارت‌آموزی ویژه پناهندگان در قم آغاز شد

اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قم از آغاز ثبت‌نام دوره‌های رایگان مهارت‌آموزی ویژه پناهندگان افغانستانی ساکن این استان خبر داد.

ثبت‌نام دوره‌های رایگان مهارت‌آموزی ویژه پناهندگان افغانستانی دارای کارت آمایش با همکاری اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قم، کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای این استان در رشته‌های «نصاب و تعمیرکار کولرهای گازی، مانتو دوزی، دوخت سرویس آشپزخانه و شناسایی اصول راه‌اندازی کسب و کارهای متوسط و کوچک» آغاز شده است.

اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قم با نشر اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت‌آموزی ویژه پناهندگان افغانستانی ساکن این استان خبر داد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این دوره‌ها از تاریخ ۱ تیر/ سرطان به مدت ده روز با ارائه‌ اصل کارت آمایش به همراه یک برگ کپی از کارت خود به واحدهای ثبت‌نام مستقر در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

متقاضیان شرکت در این دوره‌ها می‌توانند جهت کسب اطلاعات از شرایط و نحوه ثبت‌نام با شماره ۳۷۲۰۱۳۴۷ اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای قم واقع در میدان شهید محلاتی تماس بگیرند.

پیش از این نیز رئیس مرکز امور بین الملل وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد نخبه پروری از دانش آموزان اتباع از مهم‌ترین برنامه های آموزشی جمهوری اسلامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۳:۴۳ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
سلام روزتون بخیر.من قبلا کارت آمایش داشتم به دلایلی و اجبار فامیل برگشتیم افغانستان دوبار بعد اومدن طالبان برگشتیم الان فقط برگه سرشماری دارم آیا ثبت نام میشم؟