رییس هیات امنای کمیته امداد:

۸۰ درصد از طلاق‌ها با گذشت زوج‌ها اتفاق نمی‌افتد

آیت الله محسن کازرونی  گفت: ۸۰ درصد طلاق‌ها در کشور به‌خاطر نبود گذشت بین زوج‌ها اتفاق می‌افتد و سازش بین زوج‌ها باید تقویت شود.

آیت الله محسن کازرونی  رییس هیات امنای کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) و عضو مجلس خبرگان رهبری در جشن وصال آسان و تجلیل از فعالان، خیران، خادمان و زوجهای جوان برتر استان   سمنان گفت: جوانان در زندگی خود گذشت داشته باشند،‌ حتی دشمن با گذشت و بردباری تبدیل به دوست می‌شود.

وی با اشاره به رسالت‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: دستگیری از ضعفا، فقرا و محرومان از وظایف اصلی کمیته‌ امداد امام خمینی(ره) است.

رییس هیات امنای کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) با تاکید بر ضرورت همراهی خیران برای رفع مشکلات اجتماعی کشور، تاکید کرد: سخاوت قلب‌ها را تسخیر خواهد کرد و نیکی را گسترش می دهد. از همراهی سخاوتمندان که باعث و بانی حرکت خیر ازدواج در جامعه می‌شوند، قدردانی می‌کنیم.

وی به رویکرد دولت در رفع نیاز اقشار جامعه به ویژه افراد کم‌برخوردار اشاره و اضافه کرد: در دولت سیزدهم، دولت سید محرومان، هر مقدار که در حوزه‌ محرومیت‌زدایی کار شود، پسندیده است.

رییس هیات امنای کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) از سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان به خاطر نقش‌آفرینی در امور خداپسند و خیر، همراهی و حمایت های ویژه در خصوص برنامه ها و سیاست های کمیته‌امداد امام خمینی(ره) در استان تقدیر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.