در سفر استاندار تهران و دیگر مسئولان به بومهن دو خانه فرهنگ، اصلاح هندسی بلوار بومهن، رونمایی از تجهیزات امدادی و آتشنشانی، راه اندازی مرکز پایش تصویری و دیگر پروژه‌های عمرانی و تکمیلی توسط استاندار تهران افتتاح شد.

علیرضا فخاری بعد از افتتاح پروژه‌های شهر بومهن در جلسه با مدیران این شهر بیان کرد: از آنجایی که شورای شهر بومهن را به انجام رساند، امروز نسبت به عملکرد‌های نظارتی نزدیک به عملکرد‌های نظارتی عمل می‌کند که موفق می‌شوند. در حوزه شهرداری زحمات زیادی کشیده شده و به نقطه مشخصی رسیده است که جای تشکر دارد.

وی ادامه داد: بومهن ویژگی‌های خاص دارد و جمعیت‌های سرریز پیرامونی به این شهر صورت می‌گیرد، از اینرو خدماتی را به مردم ارائه می‌دهد که اولویت دارد و کار شهرداری در این شهر جهادگونه است، چراکه به لحاظ تمکن، فرهنگ و نیاز مردم، مشکلات متفاوتی دارد. نباید فضای غنی و فقیر ایجاد شود.

استان تهران عنوان کرد: با توجه به مشکلات زیرساختی و غیرممکن است هزینه خدمات در این شهر پایین‌تر باشد که باید این فضا شکسته شود و اجازه دهد مردم حس کنند کمی وجود دارند، راهکار‌هایی مشخص است و با همت بلند و غیرمجاز جهادی باید در این فضا باشد. را درست کنید.

فخاری سپس گفت: به مردم خدمت کنید و کم نگذارید، در این زمینه اولویت‌ها را مشخص کنید، همچنین نسبت به مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز شرکت کنید.

وی با اشاره به لزوم ساماندهی مسائل بصری شهر حضوران کرد: کار مزاحم نمای شهر را زشت کرده است، از آنجا که شهر گذری ساماندهی مسائل بصری شهر مهم است، همچنین شهرک امام رضا نیز در اسرع وقت باید ساماندهی شود.

گفتنی است در سفر استاندار تهران و دیگر مسئولان به بومهن دو خانه فرهنگ، اصلاح هندسی بلوار بومهن، رونمایی از تجهیزات امدادی و آتشنشانی، راه اندازی مرکز پایش تصویری و دیگر پروژه‌های عمرانی و تکمیلی توسط استاندار تهران افتتاح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار