رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف بیش از ۸ تن دارو‌های گیاهی احتکار شده از یک واحد انباری در شهرستان ساری خبر داد.

سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: کارآگاهان این پلیس با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های خاص پلیسی از فعالیت فردی سودجو که اقدام به تهیه و فروش دارو‌های گیاهی در شهرستان ساری می‌کرد مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: کارآگاهان این پلیس با هماهنگی‌های قضائی، بهمراه نمایندگان ادارات صمت و بهداشت به محل عزیمت، در بررسی‌های بعمل آمده انبار موصوف در سامانه جامع تجارت و انبار‌ها ثبت نبوده، که در بازدید صورت گرفته، ۸ تن و ۸۳۰ کیلو داروی گیاهی که در داخل کیسه‌ها و ظرف‌های پلاستیکی قرار داشت از محل کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران با بیان اینکه بنا به نظر کارشناسان ارزش دارو‌های کشف شده، بالغ بر ۱۲ میلیارد برآورد شده است، گفت: در بررسی‌های کارشناسی توسط نمایندگان صمت و بهداشت مکان فوق با توجه به اینکه فاقد مجوزات قانونی لازم بوده از مصادیق احتکار محسوب شده، برای فرد محتکر این موضوع پرونده تشکیل و نزد مقام قضایی ارسال که در نهایت دراجرای دستور مقام قضایی محموله فوق تحویل نمایندگان اداره صمت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.