نقش موثر پلیس در تحقق امنیت

فرماندار سیرجان گفت: تحقق امنیت در ابعاد گوناگون در جامعه ارتباط مستقیمی با حضور و عملکرد پلیس دارد.

به مناسبت هفته قوه قضاییه، نمایشگاه دستاورد‌های یک ماهه ارتقای امنیت پلیس سیرجان با حضور امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، دادستان، فرمانده انتظامی، رئیس دادگستری برگزار شد.

فرماندار سیرجان در بازدید از کشفیات و اقدامات نیروی انتظامی در مقابله با ناهنجاری‌ها در جامعه، ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی مجموعه انتظامی و دادستان شهرستان، اظهار داشت: پلیس یکی از مهمترین سازمان‌ها و تشکیلاتی است که مسئولیت برقراری نظم و امنیت را در جامعه بر عهده دارد و تحقق امنیت در ابعاد گوناگون در جامعه ارتباط مستقیم با حضور و عملکرد این سازمان دارد.

علی یعقوبی پور افزود: اقدامات موفقیت آمیز و حضور مقتدرانه پلیس در مأموریت‌های مختلف، از جمله پیشگیری از جرائم و مقابله با ناهنجاری‌های سطح جامعه افتخاری است که تنها در سایه الطاف الهی و اخلاص این مجموعه پرتلاش رقم خورده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان نیز گفت: این طرح با هدف افزایش احساس امنیت عمومی برای شهروندان فهیم شهرستان و برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت به ویژه سارقان، اراذل اوباش قاچاقچیان، خرده‌فروشان موادمخدر و مخلان امنیت اقتصادی به اجرا درآمد.

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از توقیف خودرو‌های متخلف یا تغییر وضعیت داده و یا بدون پلاک که اقدام به حرکات مخاطره آمیز می‌کنند خبر داد و افزود: در این نمایشگاه دستاورد‌های یک ماهه نیروی انتظامی شهرستان اعم ازکشفیات مواد مخدر، سلاح‌های شکاری و جنگی کشف شده، سرقت‌های سیم برق، کالا‌های قاچاق، مشروبات الکلی، دستگیری سارقین و معتادین، به نمایش گذاشته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار