جمع‌آوری ۲ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی برای نیازمندان اردبیل

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: دو میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی برای نیازمندان استان اردبیل جمع‌آوری شده است.

جلیل قدیمی گفت: پیش بینی ما جمع‌آوری ۸ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی در ایام عید قربان است تا این منابع در بین نیازمندان توزیع شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل می گوید: ۱۱۲ راس دام زنده در روزهای گذشته با همراهی خیران و آحاد مردم به کمیته امداد اهدا شده تا در آستانه عید قربان ذبح و در بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توزیع شود.

او با بیان اینکه به ازای هر دام سنگین ۱۰ میلیون تومان به مراکز نیکوکاری مساعدت می‌شود، گفت: برای تهیه دام سبک نیز تا سقف ۲ میلیون تومان مبلغ کمکی به مراکز نیکوکاری اعطا می‌شود.

قدیمی می گوید: تمام تلاش ما بر این است تا در این ایام خجسته و مبارک خانواده‌های نیازمند از مساعدت‌ها و بسته‌های گوشت قربانی بهره‌مند شوند که با توجه به افزایش غیرمترقبه قیمت‌ها شرایط برای تامین نیازمندی‌های خانواده‌ها سخت‌تر شده است.

به گفته او، با این شرایط و پیش بینی ۸ میلیارد تومان منابع کمکی مردم و همچنین همت مراکز نیکوکاری،  می‌توانیم تا ۴۰ درصد مددجویان را از این کمک‌ها و مساعدت‌ها بهره‌مند کنیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: با شناسایی خانواده‌های نیازمند سعی بر این است تا گوشت قربانی در بین خانواده‌ها توزیع شده و دو روز قبل از عید قربان، گوشت قربانی بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد توزیع خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.