رنگ آمیزی ۱۳۲ متر از سرعتگیر‌ها در شهرستان کوثر

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر گفت: در ۳ ماهه گذشته ۱۳۲ متر از سرعتگیر‌ها در شهرستان کوثر رنگ آمیزی شده است.

جعفر بابائیان در بازدید از محور سرچم با بیان اینکه در مدت یاد شده راهداران ۴ عدد سرعتکاه مجازی ایجاد کرده اند گفت: در این مدت راهداران در ۲ نقطه سه راهی گزور-بنیادآباد و سه راهی شهرک صنعتی کوثر روشنایی نقطه‌ای ایجاد کرده اند.

او با اشاره به اینکه راهداران در ۳ ماهه گذشته به طور مستمر از ۱۲ دستگاه  سیستم روشنایی تونل در ۹ نقطه نگهداری کرده اند تصریح کرد: ۳۲ عدداز چراغ‌های چشمک زن و چراغ‌های پلیسی نیز تعمیر، نگهداری و توسعه داده شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر در مدت یاد شده لکه گیری محور‌های مواصلاتی این شهرستان را با استفاده از ۶۰ تن آسفالت سرد و گرم یادآور شد و اظهار کرد: هزار و ۲۶۰ کیلومتر از کانال‌های طرفین در محور‌های مواصلاتی پاکسازی شده است.

بابائیان در این مدت از تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۷۹۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر خبرداد و خاطرنشان شد: راهداران با هماهنگی پلیس راه به مقدار ۵۲ نفر ساعت در محور‌های اردبیل – سرچم و گیوی – آبگرم به صورت دستی با صعود به بالای ترانشه و ایجاد محدودیت ترافیکی سنگ‌های سست را از ترانشه لق گیری کرده اند.

او حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و افزود: با حضور ۳ هزار و ۳۰۰ نفر- روز گشت راهداری در محور‌های مواصلاتی تاکنون در جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه به ۳۶ نفر از متخلفان اخطار کتبی ابلاغ و ۱۰ عدد از تابلو‌های تبلیغاتی غیرمجاز از سطح جاده‌های شهرستان برچیده شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر تعمیر، بازسازی و نصب ۵۵ شاخه گاردریل در محور‌های مواصلاتی، شستشوی بیش از ۵هزار عدد علائم راهداری در راه‌های مواصلاتی، تعمیر، بازسازی و نصب ۷۲۰عدد تابلو و علائم، پاکسازی سطح جاده از آثار تصادف و مواد زائد و لاشه حیوانات ۵۲ مورد، تنقیه، لایروبی و تنظیم بستر پل‌ها و آبرو‌ها به تعداد ۵ دهانه به حجم ۲۰ متر مکعب و انجام ۷۰۰ متر مکعب عملیات ریزش برداری و سبک سازی ترانشه را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۳ ماهه گذشته برشمرد.

بابائیان با بیان اینکه راهداری شهرستان کوثر مسئولیت نگهداری از ۵۲۰ کیلومتر راه ارتباطی را بر عهده دارد گفت: از این مقدار ۱۹۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی، ۲۱۸ کیلومتر راه آسفالته روستایی و ۱۱۲ کیلومتر نیز راه شوسه و خاکی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.