فرماندار دشت آزادگان گفت: باید غدیر را آنگونه که شایسته است تبیین کنیم و باید با اهتمام ویژه مورد توجه قرار گیرد.

سیلاوی فرماندار دشت آزادگان گفت: پاسداشت غدیر یک تکلیف همگانی است و یک نگاه تحولی در برنامه‌های روز عید غدیرباید وجود داشته باشد.

او می‌گوید: ما در برنامه‌های فرهنگی خود از غدیرغافل شده ایم واقعه غدیر خم، بدون تردید یک نعمت بزرگ الهی برای مسلمین و همه مردم جهان است و با مطالعه تاریخی و محتوایی این واقعه برجسته آموزه‌های بسیار ارزشمندی در اختیار هر مسلمان و هر انسان شیفته هدایت قرار می‌گیرد.

به گفته او با هماهنگی که با امام جمعه، سپاه پاسداران، شهرداری‌ها، تبلیغات و دیگر ادارات شهرستان، قرار بر این شد برنامه‌ای بسیار مناسب و گسترده در سطح شهرستان برگزار گردد.

فرماندار دشت آزادگان می گوید: اجرای برنامه دعای عرفه، اجرای برنامه جوانان علوی به صورت گسترده در سطح پایگاه‌های سپاه، اهدای ۵۰ سری جهیزیه به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بازدید از خانواده سادات، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مرکز شهر سوسنگرد و بخش‌های مرکزی و بستان، توزیع مواد خوراکی بین مدجویان کمیته، برگزاری جشن‌های ویژه در بخش مرکزی و بستان، افتتاح پروژه‌های عمرانی در بخش بستان، اجرای برنامه‌های ویژه بانوان (دختران غدیری)، تجمع بزرگ غدیری در شهر‌های شهرستان، آذین بندی شهر‌ها و روستا‌های شهرستان، اجرای برنامه‌های مفرح و فرهنگی در میادین و مساجد شهرستان، اهدای بسته‌های مومنانه از برنامه های این شهرستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.