ساخت‌وساز غیرمجاز در ۲۳ هزار متر اراضی دامغان متوقف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ساخت‌وساز غیرمجاز در ۲۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع به ارزش ۱۰ میلیارد توماندر اراضی کشاورزی دامغان متوقف شد .

سرهنگ سیدعلی میراحمدی جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در اجرای طرح برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی ملی و کشاورزی و در پی کسب خبری مبنی بر ساخت و سازهای غیرمجاز در بخشی از زمین های کشاورزی شهرستان دامغان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: حصارها و ساخت و سازهای ایجاد شده در زمین های شناسایی شده در دامغان، با انجام بررسی های مقدماتی و تحقیقات پلیسی پس از هماهنگی لازم با مسئولان اداره جهاد کشاورزی شهرستان و دستگاه قضایی، با حضور کارشناسان مربوطه و همکاری ماموران انتظامی تخریب شد.

وی تصریح کرد: ۱۰ مورد دیوارکشی، تفکیک و ساخت و ساز غیرمجاز در ۲۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی روستاهای اطراف شهرستان دامغان که توسط افراد سودجو و به صورت غیرمجاز در قالب ساختمان، بناسازی و دیوارکشی احداث شده بود با حکم مقام قضایی قلع و قمع و تخریب شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه ارزش این زمین ها بنا بر اعلام کارشناسان بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان بود و این آزادسازی با حضور مقتدرانه پلیس انجام شد، تاکید کرد: مردم برای جلوگیری از تضییع حقوق و زیان های مالی، قبل از خرید ملک و هرگونه اقدام عمرانی، نسبت به استعلام اصالت و کاربری ملک از اداره های مربوطه اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.