لزوم توجه به دشمن ستیزی و دشمن شناسی در کنگره ۱۰هزارشهید آذربایجان

استاندارآذربایجان گفت:دشمن ستیزی و دشمن شناسی به عنوان اصل اساسی در کنگره ۱۰هزار شهید آذربایجان شرقی مورد توجه قرار گیرد.

عابدین خرم در جلسه هماهنگی کنگره ملی ۱۰هزار شهیداستان گفت: باید در این کنگره به موضوع دشمن ستیزی و دشمن شناسی توجه شود و فراگیری و اثر گزاری باید ۲راهبرد اساسی کنگره باشد.

وی افزود:فراگیری و اثر گذاری باید در جمع اقشار مختلف جامعه مخصوصا در بین طیف جوانان و نوجوانان اتفاق بیفتد که گر این موضوع صورت گرفت این کنگره به هدف خود می‌رسد.

رئیس ستاد برگزاری کنگره ۱۰هزار شهید آذربایجان شرقی ادامه داد:هر قدر قبل از اجلاسیه برنامه‌های کنگره پربار باشد اجلاسیه نهایی هم به نحو احسن برگزار خواهد شد.

عابدین خرم به استفاده از ظرفیت‌های مناسبت‌های مختلف پیش رو برای پیشبرد اهداف کنگره اشاره کرد و گفت:در هه محرم برای مداحان برنامه منسجم در رابطه با گفتمان و نشست‌ها با یاد و خاطره کنگره برگزار شود که این موضوع فوق العاده اثرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه پروژه‌های محرومیت زدایی در مناطق محروم به عنوان مثال جهاد آب رسانی در قالب کنگره برگزار شود افزود:محرومیت کم و بیش در جامعه وجود دارد و شایسته است برای رفع آن اقداماتی انجام شود و منابع مورد نیاز مالی هم ان‌شاءالله تامین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این کنگره باید خیزش اصحاب علم، هنر و رسانه اتفاق بیفتد گفت: شایسته است محتواسازی هنرمندانه مناسب در این خصوص صورت بگیرد تا اثرگذاری کنگره بالا رود.

مسول دفتر نماینده ولی فقیه در استان در این جلسه به جایگاه و عظمت شهدا در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت:شهدا در مقابل دشمن قامت خم نکردند تا ما با قامتی استوارانجام وظیفه کنیم شهدای که رفتند تا ما سربلند باشیم وشاهد پیروزی باشکوه اسلام و انقلاب باشیم و باید نام ویاد این عزیزان همیشه زنده باشد.
حجت الاسلام فقیه افزود:از پیروزی انقلاب تا به الان اتفاقات کمر شکن زیادی رخ داده که تک تک ان‌ها می‌توانستند نظام را ساقط کنند، اما به پشتوانه محکم نظام که مهم‌ترین آن خون پاک شهیدان است این کشو استوار است و راه خود را با قدرت ادامه می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.