یحیی الهی بیان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون از تعداد ۲۹۱ هزار و ۶۴۱ تماس برقرار شده با سامانه ۱۱۰ لرستان، ۱۰۷ هزار ۳۵۸ مورد، توسط یگان های اجرایی و پلیس های تخصصی عملیاتی شده است.
سردار الهی با بیان اینکه از مجموع کل تماس های عملیاتی، ۹۲ هزار و ۲۷۶ فقره معادل ۸۶ درصد، فوریتی بوده است افزود: میانگین روزانه تماس های سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲مردم لرستان با ۱۱۰، سه هزار و ۲۰۰ مورد بوده است.
وی با اشاره به اینکه فلسفه راهاندازی سامانه ۱۱۰، تحقق شعار پلیس پاسخگو است عنوان کرد: ترویج عدالت اجتماعی، تساوی حقوق شهروندان، خدمات رسانی عمومی با تاکید بر سرعت و احترام به حقوق شهروندان و شفافیت امور با استفاده از عملکرد حرفه ای و نظاممند از اهداف این سامانه می باشد.
سردار الهی با اشاره به برقراری ۱۸۴ هزار و ۲۸۳ مورد تماس با ۱۱۰ لرستان برای اخذ راهنمایی و مشاروه از پلیس اظهار داشت: مردم به پلیس اعتماد دارند و آن را ملجا و پناهگاهی مطمئن برای حل مشکلات خود می دانند و پلیس نیز با تمام توان آماده پاسخگویی به مطالبات و خواسته های به حق شهروندان در حوزه مسائل انتظامی، ترافیکی و اجتماعی است.
فرمانده انتظامی لرستان از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک و ضروری را به این مرکز اعلام کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن ضمن حضور به موقع در محل حادثه، اقدام قانونی متناسب را انجام دهد.