فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عاملان تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان زهک که باعث مجروح شدن یک شهروند شده بود دستگیر شدند.

سردار دوستعلی جلیلیان  اظهارکرد: در پی اعلام یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان زهک که باعث مجروح شدن شهروندی شده بود و عاملان این تیراندازی از محل متواری شده بودند، موضوع به طور ویژه در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات میدانی و تخصصی پلیس مشخص شدکه شخصی با همدستی یک نفر دیگر برای سرقت احشام اقدام به تیراندازی با اسلحه شکاری به سمت شهروندی کرده که علاوه‌بر مصدومیت وی باعث ایجاد رعب و وحشت عمومی شده و بلافاصله از محل متواری شده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و ویژه پلیسی محل اختفای عاملان این تیراندازی را شناسایی و طی یک عملیات هماهنگ، هر ۲ متهم را دستگیر کردند و یک قبضه سلاح شکاری نیز در این عملیات کشف شد.

وی با اشاره به اعتراف متهمان به تیراندازی به انگیزه سرقت، تصریح کرد: خط قرمز پلیس امنیت مردم است و هر کس به هر نوع امنیت و احساس امنیت مردم را خدشه کار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و ماموران پلیس استان هرگز اجازه جولان به نا امن کنندگان را نخواهند داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار