شهادت یک مرزبان در هنگ مرزی سراوان+ عکس

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزبانان در درگیری با گروهک تروریستی در منطقه مرزی سراوان ضمن جلوگیری از ورود گروهک تروریستی به خاک میهن، با آنان درگیر شدند که در این بین یک مرزبان به شهادت رسید.

سردار رضا شجاعی  اظهارکرد: شب گذشته مرزداران غیور سیستان و بلوچستان، در درگیری با گروهک تروریستی در منطقه مرزی سراوان، ضمن جلوگیری از ورود گروهک مسلح به خاک میهن عزیزمان، با آنان درگیر شدند، که با مقاومت جانانه مرزبانان در دفاع از حریم کشور روبرو شدند.

وی افزود: با توجه به آتش پر حجم مرزبانان و تلفات سنگین به تروریست ها در نقطه صفر مرزی و عدم توان رویارویی با مرزبانان، به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند که دستگیری و انهدام این گروه تروریستی در دستور کار مرزبانان قرار دارد.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در این درگیری استواریکم "حسن قورزائی " از کارکنان هنگ مرزی سراوان که با رشادت و مقتدرانه در برابر اشرار مسلح و تروریست ایستادگی کرد، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

گفتنی است، شهید استواریکم "حسن قورزائی" این دلاور مجاهد مرزبانی سیستان و بلوچستان اهل و ساکن شهرستان زابل ، متأهل و دارای ۲ فرزند می‌باشد.

لازم به ذکر است مراسم تشییع پیکر مطهر شهید والامقام استواریکم حسن قورزایی متعاقبا به عموم مردم شهید پرور استان اطلاع رسانی خواهد شد

 

 

 

شهادت یک مرزبان در هنگ مرزی سراوان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۰۶ تير ۱۴۰۲
سلبريتي وطن فروش جرا تسليت نميكه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۰۶ تير ۱۴۰۲
سلام،برادرم روحت شاد. و خدا نابود و لعنت کنه دشمنان ایران اسلامی وشیعه ناب محمدی رو وخدا لعنت و نابود کنه دشمنان داخلی و خارجی و مرزها رو .
Iran (Islamic Republic of)
اکرامی
۱۵:۱۳ ۰۶ تير ۱۴۰۲
شهادت این مدافعان امنیت علاوه بر بی سرپرست کردن فرزندان انها کشور را از نیروهای خدوم فقیر میسازد و علاوه برآن هزینه اقتصادی پرداخت دیه به وراث آنان که از خزانه عمومی دولت پرداخت میشود ازلحاظ اقتصادی برای آحاد ما مردم خسارن بار است .مطمئنا بخشی از فشار اقتصادی بر مردم کشور به دلیل این فجایع امنیتی است که هرروزه اتفاق میافتد.و کسی هم به فکر چاره نیست.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۳۶ ۰۶ تير ۱۴۰۲
پاکستان علی رقم مسلمان بودن کشوریست فوق العاده فاسد و دورنگ ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۶ تير ۱۴۰۲
چرا پاکستان نمیتونه جلوی این لجن های کثیف روبگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۰۶ تير ۱۴۰۲
واقعا تا کی باید این نا امنی در مرزهامون باشه مواد مخدر راحت داخل کشور باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۶ تير ۱۴۰۲
درود‌وسلام‌برروح‌شما‌غیور‌مردان‌که‌به‌دفاع‌از‌کشور‌ومیهن‌جان‌بر‌کف‌هستید‌خداوند‌به‌خانواده‌گرامی‌شما‌صبر‌عنایت‌کند.
Iran (Islamic Republic of)
گلی
۱۲:۱۰ ۰۶ تير ۱۴۰۲
قدر این امنیت را بدانیم که به راحتی پایدار نیست بلکه با داغدار شدن خانواده‌ها زیادی ویتیم شدن فرزندانشان و دوری ودلتنگی های زیادی برای این عزیزان بوده است. امنیت و سلامتی دو نعمتی است که تا از دست ندهید ارزش واقعی اش را متوجه نمیشوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۶ تير ۱۴۰۲
پاکستان اگه نمیتونه مرزش ها کنترل کنه باید ده کیلومتر از مرزهاش بکشه عقب
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۱:۱۹ ۰۶ تير ۱۴۰۲
روح مدافع وطن شاد
Iran (Islamic Republic of)
یداله
۱۰:۵۶ ۰۶ تير ۱۴۰۲
فقط خدا میداند که با شهادت هرکدام از شماها، از خدا آرزوی مرگ میکنم، خدا روح معظمتان را با سیدالشهدا مهشور نماید. انشائاله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۵ ۰۷ تير ۱۴۰۲
چرا مرگ
آخرین اخبار