موکب امداد زائر ۳۱۳۸ در خدمت زائران حسینی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : موکب امداد زائر ۳۱۳۸ در راستای امدادرسانی تلفنی به زائران اربعین حسینی تا ۱۰ روز پس از پایان اربعین مشغول خدمات‌رسانی خواهد بودبه زائران خواهد بود.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : بسیاری از زائران اربعین حسینی مرز خسروی استان کرمانشاه را برای سفر به عتبات عالیات انتخاب می‌کنند، لذا ارائه خدمات به زوار امری مهم و ضروری است.

وی ادامه داد: با هدف ارائه خدمات بهتر و بیشتر تفاهمنامه موکب امداد زائر ۳۱۳۸ بین سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل مخابرات استان کرمانشاه به امضا رسیده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: امسال همه دست به دست هم داده‌ایم تا بتوانیم کرمانشاه را در اربعین به همگان معرفی کنیم و در تلاش هستیم تا زائری که وارد استان کرمانشاه می‌شود، سرگردان نشود.

وی در توضیح موکب امداد زائر ۳۱۳۸، ادامه داد: کار این موکب به عنوان یک خدمت نوین در بحث امدادرسانی تلفنی به زائران اربعین حسینی است؛ ۵۰۰ نقطه خدمت در موکب امداد زائر از جمله آدرس تمامی مواکب سطح استان از ورودی تا خروجی، اطلاعات مرزها، آدرس بیمارستان و صرافی‌ها مجاز و... تعریف شده که زائران با تماس با سامانه ۳۱۳۸ از این خدمات می‌توانند استفاده کنند.

احمدی گفت: موکب زائر اربعین تا ۱۰ روز پس از پایان اربعین مشغول خدمات‌رسانی خواهد بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.