امور آزمایشگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد برتر کشور شد

مدیر امور آزمایشگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طبق ارزیابی‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، این مدیریت موفق به کسب رتبه برتر عملکردی در میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور شد.

سعید اشکانی فر گفت: انجام ماهانه به طور میانگین ۴۰ بازدید نظارتی براساس چک‌لیست‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ارزیابی‌های سرزده در نوبت‌های مختلف کاری، ایام تعطیلات و نوروز از ماموریت‌های این مدیریت در سال گذشته بوده است.

وی با اشاره به برگزاری منظم جلسات داخلی برای یکسان کردن روند اجرایی فرایند‌ها و ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات ارائه شده از طریق بهسازی فرایند‌های جاری، ادامه داد: بررسی منابع انسانی مراکز بیمارستانی و هدف‌گذاری جابه جایی پرسنل آزمایشگاه در سطح دانشگاه و نیرو‌های ورودی جدید به مراکز کم‌برخوردار، از دیگر فعالیت‌های شاخص این مدیریت به شمار می‌رود.

مدیر امور آزمایشگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد رسیدگی به گزارش‌های مردمی را مهم دانست و گفت: بررسی مشکلات تعرفه‌ای تا حصول نتیجه، پایش و نظارت بر حسن اجرای امور، رعایت تعرفه‌های آزمایشگاهی مصوب و ابلاغ تذکر کتبی در این مدیریت انجام می‌شود.

اشکانی‌فر افزود: طراحی برنامه زمان‌سنجی انجام آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های بیمارستان‌های دولتی، برگزاری جلسات متعدد بین‌بخشی و نیازسنجی لازم به منظور طراحی آزمایشگاه جامع مرکزی معاونت درمان و برنامه‌ریزی با هدف طراحی نظام آموزشی برای نیرو‌های علوم آزمایشگاهی مشمول طرح و لایحه از جمله دیگر اقدامات این مدیریت بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار