رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: ۴۳ هیات ورزشی این شهرستان آمادگی میزبانی برنامه‌های اوقات فراغت امسال را با هدف غنی سازی ایام تابستان برای دانش آموزان دختر و پسر دارند.

کیوان خوشبخت رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: ثبت کلاس‌های ورزشی در رشته‌های مختلف برای پر کردن ایام تعطیلی جوانان و نوجوانان شروع شده و علاقمندان می‌توانند در رشته‌های مورد نظر خود ثبت نام کنند.

وی با بیان شهریه این کلاس‌ها نیز به هیات‌ها ابلاغ شده، افزود: همزمان نظارت ویژه و جدی با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی بر نحوه ثبت نام، چگونگی تشکیل کلاس و اماکن ورزشی صورت می‌گیرد.

خوشبخت ادامه داد: همزمان با برگزاری کلاس‌های ورزشی سایر برنامه‌های فرهنگی از جمله کارگاه‌های آموزش مهارت زندگی و مشاوره برای نوجوانان و جوانان نیز در قالب غنی سازی اوقات فراغت آنان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد همچنین به اهداف برگزاری اوقات فراغت تابستان اشاره کرد و گفت: غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، استمرار فعالیت‌های پرورشی در ایام تابستان، ارتقای سطح اعتقادی، علمی، اجتماعی و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای، فرهنگی و هنری دانش‌آموزان، تقویت و تامین سلامت جسمی و روانی و تقویت روحیه خودباوری و مسئولیت پذیری از جمله اهداف برگزاری طرح اوقات فراغت در تابستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.