جابه‌جایی بیش از ۳۴۶ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی در البرز

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ۳۴۶ هزار و ۱۸۷ مسافر از ابتدای سال جاری تاکنون توسط ناوگان حمل و نقل عمومی این استان جابه‌جا شده‌اند.

مرتضی عمرائی گفت: جابه جایی این تعداد مسافر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته چهاردرصد افزایش نشان می دهد.

وی با اشاره به این که این میزان جابه‌جایی مسافر در قالب ۲۵ هزار و ۲۰۵ سفر انجام شد، افزود: از این تعداد مسافر ۳۱۲ هزار و ۱۲۴ نفر با اتوبوس، ۱۲ هزار و ۶۹۶ نفر با مینی بوس و ۲۱ هزار و ۳۶۷ نفر نیز از طریق ناوگان سواری جابه‌جا شده‌اند.
رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز تصریح کرد: در بخش جابه‌جایی مسافر اقدامات خوبی انجام شده است و در زمان حاضر بسیاری از خدمات به مسافران اعم از فروش بلیت به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

عمرائی با بیان این که در البرز ۲۷ شرکت حمل و نقلی در بخش مسافر بین شهری فعال هستند، گفت: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را در خصوص خدمات بخش حمل ونقل مسافر، رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر، شرکت‌های مسافربری و یا تاخیر در مبدا و حین سفر بین شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره‌کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و در صورت لزوم در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت، راننده یا مالک وسیله نقلیه رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.