کاروان زائران پیاده اربعین وارد تربت‌حیدریه شد

کاروان  پیاده انصارالحسین( ع) عصر روز سه‌شنبه وارد شهر رباط سنگ، مرکز جلگه رخ شهرستان تربت حیدریه شده و مورد استقبال مردم ولایتمدار و دوستدار اهل بیت(ع) این شهر قرار گرفتند.

مسوول کاروان پیاده حرم تا حرم در این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: کاروان پیاده مشهد - کربلا به استعداد ۲۰۰ نفر، با عنوان بیست و دومین کاروان پیاده انصارالحسین (ع) حرکت خود را، جمعه هفته گذشته از مشهد به سمت کربلای معلا آغاز کردند.

کرمعلی حقیرپور افزود: کاروان مسیر ۲ هزار و ۶۰۰ کیلومتری مشهد تا کربلا را، در مدت ۷۲ روز طی خواهند کرد تا در آیین معنوی اربعین حضرت سیدالشهدا (ع) حضور داشته باشند.

وی گفت: اعضای کاروان پیاده انصارالحسین (ع) خراسان رضوی در مسیر خود از شهر‌های تربت‌حیدریه، بجستان، فردوس، طبس، خورو بیابانک، نائین، ورزنه، شهرضا، دهاقان، بروجن، لردگان، ایذه، اهواز و خرمشهر عبور کرده و بعد انجام تشریفات قانونی معمول از، مرز شلمچه وارد خاک عراق خواهند شد و به اقیانوس زایران پیاده امام حسین (ع) در کشور عراق می‌پیوندند.

حقیرپور افزود: اعضای کاروان تا پایان ماه صفر در عراق اقامت خواهند داشت و پس از زیارت عتبات عالیات در کربلا، نجف و کاظمین، در صورت امکان به زیارت امامین عسکرییین در سامرا خواهند رفت و سایر اماکن مذهبی عراق و از جمله مسجد کوفه را نیز زیارت خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار