معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور:

محدودیتی برای اعتبارات پروژه‌های اربعین در ایلام نداریم/ نیرو‌های ساخت پارکینگ به سه شیفت افزایش یابد

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: شیفت‌های کاری پروژه‌های زیرساختی اربعین به منظور تسریع در تکمیل این طرح‌ها به سه شیفت افزایش یابد.

 مجید میراحمدی، معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور و رییس ستاد اربعین امروز در جریان بازدید از پارکینگ‌های شماره یک و ۲ اربعین در مهران گفت: در راستای تسریع در تکمیل پروژه‌ها باید فعالیت‌های عمرانی پارکینگ اربعین به صورت سه شیفت دنبال شود تا پروژه‌های این حوزه طبق زمانبندی تعیین شده مورد بهره برداری قرار گیرند.

وی افزود: در این رابطه به اندازه پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها اعتبار مورد نیاز تزریق خواهد شد.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور و رییس ستاد اربعین کشور خاطر نشان کرد: از نظر اعتباری هیچ مشکلی برای تزریق اعتبار جهت تجهیز و تکمیل پارکینگ اربعین مهران نداریم.

گذرنامه ویژه برای اربعین به قوت خود باقی است

 سیدمجید میراحمدی امروز در حاشیه ستاد اربعین استان ایلام در مرز مهران گفت: مرز‌های مهران، خسروی، شلمچه، چذابه، تمرین و باشماق برای اربعین حسینی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مرز خسروی برای اربعین امسال ۲۴ ساعته خواهد بود، تصریح کرد: گذرنامه ویژه برای اربعین به قوت خود باقی است.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در پایانه مرزی مهران برای توسعه زیرساخت‌ها انجام شده است، یادآور شد: در مرز مهران تعداد گیت‌ها و درب‌های ورود و خروج با همکاری طرف عراقی افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه جاده ایلام-مهران تا اربعین چهاربانده می‌شود و پروژه‌های خوبی در این مسیر در حال اجرا است، یادآور شد: هدف اصلی ما در پایانه‌های مرزی با توجه به گرمای هوا، کمترین معطلی در پایانه‌ها است.

میراحمدی خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای تامین آب شرب و یخ در پایانه‌ها به خصوص مرز مهران اندیشیده شده است.

قرارگاه مشترک اربعین برای تسهیل تردد زوار در پایانه ایجاد شود

سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد اربعین کشور  امروز با عمید عاطف، مدیر پایانه زرباطیه عراق دیدار و گفتگو کردند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور  گفت: قرارگاه مشترک اربعین برای تسهیل تردد زوار در پایانه ایجاد شود چراکه این مهم یک توافق بین وزارت کشور ایران و عراق است.

میر احمدی افزود: با همکاری و همدلی باید تلاش کنیم که زوار در اربعین با مشکلی در تردد مواجه نشوند.

وی ادامه داد: خواستاریم که یک نماینده تام اختیار در عراق و یک نماینده تام اختیار که توسط  بهرام نیا استاندار ایلام در ایران معرفی می شود برای کنترل گیت های ورودی پایانه کار خود را آغاز کنند که بتوانیم با تفاهم گیت های خروجی را کنترل کنیم.

بازدید از زیرساخت‌های اربعین در مهران و حضور در نشست ستاد اربعین از جمله برنامه‌های میر احمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد اربعین به ایلام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.