دانش آموزان آبادان و خرمشهر به صورت الکترونیک در سال تحصیلی جدید ثبت نام می شوند.

نام نویسی مدارس از اول تیرماه به شکل الکترونیکی از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر آغاز شده است.

خانواده دانش‌آموزان ابتدا باید برای احراز محل سکونت خود به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی (my.medu.ir) مراجعه کنند.

در پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش، لیست دانش آموزان خود را کنترل کنند و چنانچه نام فرزند دانش آموز آن‌ها در لیست دیده نمی‌شد، به مدرسه محل تحصیل دانش آموز اطلاع دهند.

در صورت مشاهده نام فرزند، برای ثبت نام میان پایه (همه پایه‌ها به جز اول، هفتم و دهم) در صورت نداشتن درخواست جابجایی به مدرسه جدید، نیاز به کار دیگری نیست و ثبت نام فرزند به صورت خودکار انجام می‌شود. اطلاع رسانی برای پرداخت هزینه کتاب و بیمه متعاقبا انجام می‌شود.

علی موسوی مدیرآموزش و پرورش آبادان گفت: چنانچه والدین درخواست انتقال فرزند به مدرسه جدیدی را دارند باید به ستاد ثبت نام مراجعه و شرایط را عنوان کنند.

پیش‌ثبت‌نام پایه‌های اول و هفتم از طریق آیکن پیش ثبت نام در پنجره واحد در حال انجام است. ثبت نام پایه دهم پس از اتمام هدایت تحصیلی آغاز خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.