اعلام آمادگی کمیته امداد گیلان برای جمع‌آوری نذورات عید قربان

پایگاه‌های کمیته امداد مستقر در محلات و مساجد گیلان نذورات غیرنقدی شهروندان را جمع آوری می‌کند.

عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان در آستانه عید سعید قربان روش‌های دریافت نذورات از مردم استان را اعلام کرد.

او گفت: برای ترویج سنت حسنه قربانی و رساندن نذورات مردم مومن و نیکوکار گیلان به دست نیازمندان استان در عید سعید قربان، پایگاه‌های کمیته امداد مستقر در محلات و مساجد گیلان نذورات غیرنقدی شهروندان شامل گوسفند زنده و گوشت گرم را جمع آوری می‌کند.

به گفته مدیرکل کمیته امداد گیلان، خیران و کارکنان کمیته امداد، گوشت قربانی را در بسته بندی‌های بهداشتی و با رعایت تکریم، درب خانه نیازمندانی که از قبل شناسایی شده اند تحویل خواهند داد.

اهرابی تصریح کرد: مردم نیکوکار گیلان همچنین می‌توانند با شماره گیری #۰۱۳*۸۸۷۷*، کمک‌های نقدی خود را برای خرید و ذبح گوسفند، از طریق تلفن همراه به نیازمندان و ایتام اهداء کنند و یا نذورات خود را به شماره کارت ۷۶۷۸-۹۹۹۵-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی واریز کنند.

او افزود: پس از دریافت نذورات نقدی، از وجوهات جمع آوری شده به نیابت از خیران برای خرید گوسفند، ذبح و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه ایتام و زنان سرپرست خانوار در اولویت دریافت نذورات قربانی قرار دارند، گفت: پارسال ۱۹ میلیارد تومان نذورات مردم استان در عید قربان جمع آوری شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.