توزیع ۶ هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبارات استانی در اردبیل

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: امسال ۶ هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال است که از محل اعتبارات استانی در اردبیل توزیع می‌شود.

داود شایقی گفت: دستورالعمل توزیع اعتبارات سال ۱۴۰۲ به استان ابلاغ شده و برنامه‌ها نیز با تشکیل جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان از تیرماه آغاز شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهارامیدواری کرد تا ۱۵ روز آینده در تمامی شهرستان‌های استان اردبیل جلسات کمیته برنامه‌ریزی برگزار و اعتبارات ابلاغ شده با اولویت‌های مشخص توزیع گردد.

به گفته او، توزیع اعتبارات ابلاغ شده در فصول مختلف و ردیف‌های تعریف شده با تصمیم کمیته برنامه‌ریزی شهرستان خواهد بود و نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز در این جلسات به‌عنوان دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان حضور خواهد یافت.

شایقی گفت: در سالی که به نام "مهار تورم و رشد تولید" نامگذاری شده یکی از اولویت‌های توزیع اعتبارات تکمیل طرح‌های تولیدی، دانش‌بنیان و اشتغال محور است تا کاهش روند بیکاری را در شهرها و روستاها شاهد باشیم.

او می گوید: باید توزیع اعتبارات با این اولویت و جهت‌دهی انجام شود تا در پایان سال بتوانیم عملکرد مناسبی را در تحقق شعار سال شاهد باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل همچنین گفت: اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در یک سال گذشته به شکل کامل تامین شد و ۱۷ دستگاه اجرایی استان از این منابع توانستند در پرداختی‌های خود استفاده کنند.

شایقی می گوید: در این مدت در پرداخت حقوق و مزایای پرسنل و مانده مرخصی بازنشستگان استان موفق عمل شد و فقط پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۱ باقی مانده که پیش‌بینی شده در چند ماه آینده این پرداختی‌ها نیز انجام شود.

به گفته او، در یک سال اخیر از محل فوق‌العاده ویژه کارکنان که بین ۳۵ تا ۵۰ درصد بود، ۸۰۰ میلیارد ریال منابع مالی تهیه و به حساب کارکنان پرداخت شد که ماهانه ۶۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال هزینه و بار مالی به همراه داشت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.