مسعود درستی گفت: این روزها بیشازپیش به دنبال اورهال اساسی قطار هستیم تا قطارهای فرسوده که دیگر پاسخگوی ارائه خدمات به مسافران مترو تهران نبودند را با یک برنامه مدون، بازسازی کنیم.
وی در ادامه افزود: در سالهای گذشته تنها ۲ رام قطار اورهال شده؛ اما با آغاز پروژه اورهال، نوسازی و ارتقا قطارهای DC سیزده رام قطار در صف ارتقا قرار گرفتند.
مدیرعامل شرکت بهرهبرداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه قطارهای نسل اول بهنوبت جهت تعمیرات از ریل خارج شده و بعد از نوسازی و ارتقا با راندمان بالاتر به مدار بهرهبرداری برمیگردند گفت: در فاز اول این پروژه قطار ۱۱۱ به عنوان اولین قطار در پروژه DC پلاس، چند روز دیگر با یک ظاهر متفاوت وارد چرخه بهرهبرداری میشود.
مهندس درستی با بیان اینکه خرابی قطارها و فرسودگی آن باعث نارضایتی مسافران میشود خاطرنشان کرد: با اتمام پروژه DC پلاس خدماترسانی به شهروندان و مسافران شهر زیر زمینی مطلوبتر خواهد شد.