داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون ورودی کارشناسی‌ارشد ناپیوسته ۱۴۰۲ که تاکنون انتخاب رشته نکرده‌اند، ۱۰ تیر انتخاب رشته کنند.

پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ و اطلاعیه‌های به تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۸ و ۱۴۰۲/۰۳/۱۶، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون مذکور می‌رساند با توجه به تقاضا‌های مکرر داوطلبانی که در زمان مقرر (۱۴۰۲/۰۳/۱۱ تا ۱۴۰۲/۰۳/۲۰) موفق به انتخاب رشته نشده‌اند و برای مساعدت به آنها، ترتیبی اتخاذ شد که این داوطلبان بتوانند از روز شنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۰ تا ساعت ۲۴:۰۰ روز یکشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۱، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

فقط این دسته از داوطلبان، نیاز دارند که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمائی انتخاب رشته‌ها و بررسی‌های اطلاعیه‌های فوق و با در نظر گرفتن نکات زیربه درگاه نسبت‌رسانی این سازمان مراجعه و به ثبت کدرشته‌های انتخابی در آزمون. مذکور اقدام کنند.

نکته ۱: برای داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌های حل‌های تحصیلی اقدام‌ها، امکان ویرایش کدرشته‌های انتخابی وجود ندارد.

نکته ۲: به دلیل عدم امکان معرفی برای مصاحبه در رشته‌های دارای شرایط خاص و آزمون عملی در این مرحله، از درج این رشته‌ها خودداری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۰۸ تير ۱۴۰۲
الان تکلیف ارشد فراگیر پیام نور چی شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟