راه‌اندازی رشته‌های صنایع سلولزی و مخاطرات محیطی در دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان

رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان از راه‌اندازی رشته‌های صنایع سلولزی و مخاطرات محیطی در این دانشکده خبر داد.

دکتر علی حقی‌زاده رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان در خصوص راه‌اندازی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان، اظهار کرد: مدیران دانشگاهی هم بایستی زیبا صحبت کنند و هم زیبا عمل کنند.

او اضافه کرد: در مدت سه ماهی که مسئولیت این دانشکده به عهده بنده گذاشته شده است با کمک و حمایت رئیس دانشگاه لرستان، دانشکده منابع طبیعی و تشکیلات آن را با ساختار و شخصیتی مستقل در کنار دانشکده کشاورزی ایجاد و فعال‌سازی کنیم.

رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان برخی از مهم‌ترین ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان را تشریح کرد و افزود: این دانشکده دارای چهار گروه مختلف و ۵۰۰ نفر دانشجو در مقاطع سه گانه کارشناسی، ارشد و دکتری است.

حقی زاده گفت: دانشجویان در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری و در رشته‌های محیط زیست، مهندسی شیلات، مهندسی مرتع و آبخیزداری و مهندسی جنگل‌داری مشغول به تحصیل هستند.

او تاکید کرد: این دانشکده با وجود ۲۵ هیات علمی می‌تواند ضمن پرورش و تربیت نیروی انسانی متخصص به حل نظام مسائل لرستان کمک و زمینه‌ساز توسعه و رشد در استان شود.

رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان بیان کرد: البته بنا داریم دریک برنامه بلند مدت، دو رشته تحصیلی (صنایع سلولزی و مخاطرات محیطی) را به مجموع رشته‌های دانشکده منابع طبیعی اضافه کنیم.

او گفت: همچنین تصمیم داریم در سایت کمالوند و در کنار دانشکده دامپزشکی، ساختمان دانشکده منابع طبیعی را احداث کنیم که با توجه به مکاتبات به عمل آمده با وزرات علوم و سازمان مدیریت، زمینه ایجاد دانشکده را برای جذب اعتبار مورد نیاز آن، فراهم کرده‌ایم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.