گزارش‌ها حاکی از آن است که کاپیتان انگلیس در حال ساخت یک ویلای خانوادگی جدید در فاصله ۱۵ مایلی از زمین تمرین چلسی است.

طی هفته‌های اخیر شایعات زیادی در مورد آینده هری کین مطرح شده است. بسیاری از رسانه‌ها مدعی شده اند که او به پایان کار در تاتنهام رسیده و فصل آینده در تیم جدیدی بازی خواهد کرد. با این وجود شواهد چیز دیگری را نشان می‌دهد.

تنها یک سال از قرارداد کین با تاتنهام باقی مانده و بایرن مونیخ، قهرمان بوندس‌لیگا، به شدت در پی جذب اوست. با این حال دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام، نمی‌خواهد این بازیکن را از دست بدهد؛ حتی به قیمت اینکه این ستاره را سال آینده به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهد.

به گزارش تلگراف، هری کین به دلایل خانوادگی قصد ندارد فوتبال خود را در خارج انگلیس دنبال کند و این شانس باشگاه‌های انگلیسی برای جذب او را بالاتر برده است. لوکیشن ویلای جدیدی که ستاره انگلیسی در حال احداث آن است یک نکته مهم دارد که به ادعای سان می‌تواند کلید آینده او باشد.

این ویلا فقط ۱۵ مایل (۲۵ کیلومتر) با کمپ تمرینی باشگاه چلسی فاصله دارد. خانواده کین بلافاصله بعد از تکمیل عمارت مجلل خود به آن نقل مکان خواهند کرد. با این وجود هیچ گونه شواهدی برای انتقال او به چلسی در دست نیست و تنها احتمال موجود، انتقال کین به چلسی در تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد است.

برچسب ها: هری کین ، فوتبال ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار